Vraag

vingeren

  • 28 February 2020
  • 2 reacties
  • 301 Bekeken

Badge

Hai 

ik heb een vraagje ik vind het fijn om mezelf aan te raken bij mij vagina maar veel mensen zeggen dat vingeren super fijn is enzo maar ik vraag me af hoe vinger je jezelf eigelijk?

gebruiken jullie daar iets bij ?

groetjes 


2 reacties

Badge

hoi 

ik kan het zelf niet goed uitleggen maar er zijn andere topics waar mensen het hier ook over hebben zoals https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vragen-over-vingeren-1698 hopelijk heb je hier iets aan 

heyy 

vingeren kan op meerdere manieren ik zelf vind het persoonlijk niet echt prettig maar iedereen zo zijn eigen ding. Je kan alleen buiten je vagina of ook daadwerkelijk in je vagina. In je vagina zit 1 best wel gevoelig plekje dat je kan stimuleren dat kan een heel fijn gevoel geven en je zou er zelfs door klaar kunnen komen (maak je geen zorgen als het niet gebeurt want het is echt niet nodig om klaar te komen) al ga je buiten je vagina is je clitoris een heel fijn plekje om te stimuleren en dat kan je ook laten klaar komen 

ik zou als ik jou was zelf een beetje gaan kijken wat je fijn vind probeer gewoon dingen je hebt trouwens overal plekken in je lichaam dat een fijn gevoel kan geven probeer die plekjes is te vinden 

succes xoxo Nicole 

Reageer