Vraag

Vingeren

  • 7 May 2017
  • 7 reacties
  • 1440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi hoi! Ik vinger heel vaak en mijn ouders weten het niet ik ben nog LANG geen 18 dus kan ik niet naar een seksshop ik wil graag iets anders gebruiken dan een vinger ik heb meerdere dingen gezien zoals een tandenborstel, borsteleinde, doucheeinde etc maar ik kan dat niet paken bc mijn ouders zouden dat een beetje raar vinden als ik zomaar de electrische tanden borstel naar mijn kamer sleep... HELP ME HELP ME HELP ME! ??

7 reacties

Oh ja ik heb ook een borstel in mijn kamer alleen daar zit een bocht in en hij is niet rond maar plat
Hoi hoi hoi!! Ik ben op mn 10e begonnen met vingeren nu is het een beetje vervelend mijn ouders weten het niet dus wat kan ik het stilste het geheimste en het beste gebruiken in mijn kamer ofzo wat ik niet hoef te kopen of naar mijn kamer hoef te smokkelen ? Doeiiii heel erg bedankt als je rea


tekst aangepast ivm anonimiteit (forumregel 6) Mariska - De Kindertelefoon)
Een stift
Is dingen online bestellen een optie?
misschien kan je tegen je ouders vragen dat je met een wortel of komkommer naar je kamer mag en dan gebruik je dat maar je ouders denken dan dat je die gaat eten
Hoe bedoel je smokkelen je kan toch gwn als zij niet in de buurt zijn een tandenborsel meenemen als zij het toch zien kan je altijd nog zeggen dat jij het vies vind als hij daar staat en je hem liever in je kamer hebt staan

zelf doe ik het als ik met een electrische tandenborstel doe onder de doucheen de badkamer deur opslot...

Reageer