Skip to main content

Hiii besties, ik dacht als iedereen, mag jongens (met een vriendin ofz) maar ook meisjes zijn, nou hier haar manier om te vingeren/masturberen in zet, dan hebben we gewoon een technieken-lijst voor iedereen :)))

Hii Bestie, 

 

Goed idee van jou! Begin jij met jouw tips? 
 

Xoxoxo


Ergens hier op het forum staat dat het fijn is met een massage geweer en ik heb wel eens gehoord dat mensen de achterkant van een borstel of een makeup borstel gebruiken maar ik weet niet of dat lekker is want ik ben geen meisje.

 

Xxx Benjamin


Heyy AnnaniempjeXXX,

 

Wat een super goed idee!

mijn techniek is als volgt;

Stap 1: In de mood komen

allereerst zorg ik ervoor dat ik in de mood ben om dit te gaan doen. Dat kan gewoon zomaar ontstaan, maar dat kan je ook bewust opwekken door bijvoorbeeld ergens aan te gaan denken of iets te gaan kijken wat jij interessant vindt. 
 

Stap 2: Een plek vinden

als ik eenmaal in de mood ben, is mijn volgende stap om een comfortabele plek te vinden waar ik het kan gaan doen. Dat kan gewoon op mijn slaapkamer zijn, maar als mijn ouders niet thuis zijn, is op de bank ook een leuke plek. 
 

Stap 3: Het echte werk

nu ik en in de mood ben en een goede plek heb gevonden, kan het echte werk beginnen. Ik gebruik zelf een speeltje. Deze installeer ik op de goede plek en dan gaat het eigenlijk vanzelf. Soms kijk ik er nog wat bij of denk ik nog aan iets leuks. 
 

hopelijk is mijn techniek duidelijk. Stel gerust vragen als je iets niet begrijpt.

 

kusjes


Er is er al eentje gemaakt voor jongens van @Brammm maar ik heb nu niet echt tijd om het topic er bij te zetten, moet iemand anders maar doen, sorry!

Groetjes mij @Anoniemxv 


@Iertje10x  kijk anders ff bij mijn accoutn daar heb ik al eerder gereageerd op z’on soort topic XX


@Iertje10x  kijk anders ff bij mijn accoutn daar heb ik al eerder gereageerd op z’on soort topic XX

Oooh ik ga gelijk eens een kijkje nemen!! Thankss 

 

xoxox


Reageer