Vraag

vinger filmpje

  • 7 June 2020
  • 5 reacties
  • 616 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is het raar om een filmpje van het vingeren of dingen in je vagina duwen is dat raar om naar je vriend te sturen? * hij wilt het


5 reacties

Hey @Henkdekamerplant .

Ik zou je afraden om dit te doen.

Later zul je er spijt van hebben om dat te sturen.

Groetjes gebruiker c 

Ik snap dat dit heel spanned is en leuk om te doen maar ik heb dit heel vaak fout horen gaan en dat achtervolgd het je je helle leven en dat wil ik echt niet voor als je hier toch mee door wil gaan zorg ervoor dat je er onherkenbaar opstaat dus geen gezicht en niks in de buurt waar aan je kan zien dat jij het bent

gr lena

Doe het nou niet, ik heb zelf filmpjes gestuurd naar buitenlandendse meiden. Eerst vond ik het prima maar na een tijdje krege ik enorme spijt. En niemand heeft gescreend btw, maar daar moet je maar geluk mee hebben.

"Henkdekamerplant"

Dit lijkt mij een erg slecht idee. Ik weet natuurlijk niet wat jouw relatie is met die jongen, maar ook als hij je vriendje is lijkt het mij niet veilig om te doen. Hier kun je later heel erg veel spijt van krijgen, die vriend kan je chanteren en je hele leven verpesten. 

Reputatie 2
Badge

Ik zou het niet doen!! Als het namelijk ooit uit gaat kan hij deze beelden tegen jou gebruiken en bijvoorbeeld doorsturen naar vrienden! Ook is het een beetje raar om het zo out of the blue te sturen, maar dat terzijde. Ik zou het dus niet doen, maar ja.

Groetjes Daisy♡

Reageer