Vraag

vinger en seks

  • 21 September 2023
  • 3 reacties
  • 793 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 26 reacties

Hey ik ben 13 jaar oud en meisje, ik heb een vriendje van 15 (2008 december en 2010 januari) en we hebben gezoend getongd enz en dat is allemaal met mn wil mee.. ik ben wat 'volwassener' en ouder. dan de meeste van mijn leeftijd, alleen ik vroeg me dus af, ik heb het idee dat hij al wilt vingeren gewoon qua gedrag hoe ik het merk maar ik weet van mezelf niet, ik wil het opzich wel maar iets zegt in me over mijn leeftijd, dat ik te jong ben en het echt niet kan.. ik vertel alles wel aan mn vriendinnen maar als dit gebeurd zou ik me denk ik 'schamen' want niemand van mijn vriendinnen zal het echt begrijpen ofz dat ik in liefde al ouder ben enz, dus eigenlijk houd de leeftijd me heel erg tegen, wat moet ik doen? en zo niet, hoe moet ik het zeggen? want ik twijfel heel erg..


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Doe niks waar je tegen op kijkt als hij al veel verder wil dan jouw moet je je grenzen trekken want als jij vingeren nog niet doet uit jezelf en je denkt dat je jezelf er om gaat schamen of dat je het niet kan moet je het gewoon niet doen doe alleen wat jij zelf wil 

Reputatie 2
Badge +1

Doe niks waar je tegen op kijkt als hij al veel verder wil dan jouw moet je je grenzen trekken want als jij vingeren nog niet doet uit jezelf en je denkt dat je jezelf er om gaat schamen of dat je het niet kan moet je het gewoon niet doen doe alleen wat jij zelf wil 

dat is het, ik wil het wel maar ook niet want ik voel me te jong

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben 13 jaar oud en meisje, ik heb een vriendje van 15 (2008 december en 2010 januari) en we hebben gezoend getongd enz en dat is allemaal met mn wil mee.. ik ben wat 'volwassener' en ouder. dan de meeste van mijn leeftijd, alleen ik vroeg me dus af, ik heb het idee dat hij al wilt vingeren gewoon qua gedrag hoe ik het merk maar ik weet van mezelf niet, ik wil het opzich wel maar iets zegt in me over mijn leeftijd, dat ik te jong ben en het echt niet kan.. ik vertel alles wel aan mn vriendinnen maar als dit gebeurd zou ik me denk ik 'schamen' want niemand van mijn vriendinnen zal het echt begrijpen ofz dat ik in liefde al ouder ben enz, dus eigenlijk houd de leeftijd me heel erg tegen, wat moet ik doen? en zo niet, hoe moet ik het zeggen? want ik twijfel heel erg..

Ten eerste is het belangrijk om zeker niet over je grenzen heen te gaan! Geef ze duidelijk aan en bespreek het met elkaar. 

Het kan zijn dat je er toch wel naar uit kijkt, ga dan eerst jezelf eens lang vingerwn en bedenk van, zal ik dit fijn vinden als hij dit bij mij doet?! 

Je kan ook grenzen met elkaar afspreken, op je 15de is het redelijk normaal om een beetje te willen experimenteren aangezien je in de puberteit zit! 

Je kan bv afspreken om alleen foreplay te doen. Dus duidelijke grenzen aangeven. Je kan bv dat je elkaar mag aanraken tijdens t zoenen, Borstel voelen, jij met je hand bv over zijn broek, zodat jullie opgewonden worden. 

In principe kan vingeren en boffen geen kwaad, het kan juist de relatie beter maken. Pijpen is ook nooit erg vind ik, maar je kan bv aangeven dat je nog niet wilt neuzen omdat je daar te jong voor bent. Dus al het lekkere en spannende kan je gaan ondervinden, maar zijn piemeltje mag nog niet in jou vagina! 

 

Als je je al ouder voelt, zou ik ook zelf meer gaan experimenteren met je lichaam! Masturbeer vaker, kom erachter wat jij lekker vind! Probeer het eens in de douche met de douchekop op je clit, of ga los met een seksspeeltje! 

 

Doe vooral waar jij je goed bij voelt

Xx 

Reageer