Vraag

Vinden meisjes seks smerig?

  • 26 March 2023
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Badge

is het waar dat jullie sex smerig vinden. bv mijn meisjes vrienden(15j) zeggen dat ze dat nog niet willen en  dat ze zelfs niet vingeren . 

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

hoi ik ben een meisje van 15

en ik vind het helemaal niet smerig maar ik vind het zo moeilijk om met andere over te praten ik heb ook nog niet durven toegeven dat ik vinger enz. En niemand van mijn vriendinnen zegt dat ze het doen maar ik ben er zeker van dat de helft het wel doet maar het gwn niet verteld.

Neen hoor ben zelf een meisjes van 15 en vind niks smerigs aan seks zelfs plasseks niet en vinger meerdere keren per dag terwijl ik kleine beetjes plas. Het enige wat ik vies vind aan seks is anale seks en zal ik dan ook nooit doen.

is het waar dat jullie sex smerig vinden. bv mijn meisjes vrienden(15j) zeggen dat ze dat nog niet willen en  dat ze zelfs niet vingeren . 

 

Niet elke meid vind  het lekker  om te masturberen of sexs te hebben

maar er zij  er zat die het wel lekker vinden en je kan het  ook nog op een later leeftijd lekker gaan  vinden

Ik zelf  hoefde niks van sexs  te weeten tot me 16 maar nu ben ik juist eimand die heel veel met sexs bezig is 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een meisje dat seks geweldig vind. Veel hangt er echter of van je partner. Het belangrijkste is hygiëne.
Ik heb seks gehad met een vriendje, dat was niet smerig maar wel teleurstellend. Tevens heb ik seks met mijn BFF en dat is geweldig. Ik ben nog altijd niet vies van jongens, maar door mijn BFF heb ik op dit moment geen behoeft aan een andere sekspartner. Behalve mijn fantasie, maar ik wil dat zij mee doet.

Reageer