Skip to main content
Vraag

vinden meisjes het raar om te masturberen op snap?

Forum|alt.badge.img

vinden meisjes het raar als jongens hun toevoegen op snap en naaktfoto's vragen en samen willen mastruberen online of vinden zij dat ook leuk?

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 8 maart 2025

Sommige meisjes vinden dat ongetwijfeld leuk en andere weer niet.  Je zult het aan elk meisje met wie je het wilt doen apart moeten vragen.

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 8 maart 2025

Ik ben zelf een jongen maar dat lijkt me erg raar ja.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 9 maart 2025

Het is denk eerder: ‘is het verstandig / slim om dat te doen?’

dus

Jongens zijn nogal onbetrouwbaar en weird als je dat zou doen

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 11 maart 2025

P

Het is denk eerder: ‘is het verstandig / slim om dat te doen?’

dus

Jongens zijn nogal onbetrouwbaar en weird als je dat zou doen.

Hahaha, hier moet ik toch wel om lachen.

En jij gaat mij vertellen dat elk meisje wel

betrouwbaar is en geen foto’s of beelden deelt met anderen.

jajaja… de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 11 maart 2025

Nou daar heb je misschien gelijk in, maar het punt blijft hetzelfde: delen is een risico. (Misschien zijn meisjes dan voorzichtiger? Geen idee maar ik ben dat wel).

De vraag was of meisjes het raar vinden, dus het antw is: meisjes zullen die jongens niet zomaar vertrouwen. 
Dus: ik gaf antwoord op de vraag. Als er had gestaan ‘vinden jongens het raar als meisjes hun toevoegen en dat vragen…, blablabla,’ dan hadden mensen misschien gezegd: ‘omdat ze die meisjes dan niet vertrouwen…’

Dus…

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 12 maart 2025

Nou daar heb je misschien gelijk in, maar het punt blijft hetzelfde: delen is een risico. (Misschien zijn meisjes dan voorzichtiger? Geen idee maar ik ben dat wel).

De vraag was of meisjes het raar vinden, dus het antw is: meisjes zullen die jongens niet zomaar vertrouwen. 
Dus: ik gaf antwoord op de vraag. Als er had gestaan ‘vinden jongens het raar als meisjes hun toevoegen en dat vragen…, blablabla,’ dan hadden mensen misschien gezegd: ‘omdat ze die meisjes dan niet vertrouwen…’

Dus…

Klopt, touché. 

Simpele oplossing is: gewoon geen naakt video’s of foto’s versturen, maar ja…

is toch dweilen met de kraan open. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen