vinden meisjes een piemel vies?

  • 5 January 2024
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Badge +1

Ik vroeg me nu eens af vinden meisjes een piemel vies of niet?

wat vinden jullie daar van ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee tuurlijk niet, mits ze gewoon schoon zijn

Je kunt er toch kinderen mee krijgen? En wij moeten toch ook kunnen plassen.

Reputatie 3
Badge +2

Ik vroeg me nu eens af vinden meisjes een piemel vies of niet?

wat vinden jullie daar van ?

Hey hey. Meisje 14 hier

 Dit verschilt enorm per meisje en situatie. Het ene meisje vind jet niet vies en het andere meisje wel.

Soms vinden meiden harige piemels vies en sommige stinkende en andere boeien het niet. Ik vind heel harig gewoon niet heel chill en als ie erg stinkt. Ph ja sommige meiden vinden de smaak van de sperma vies dat kan ook en je kan door bijvoorbeeld veel ananas te eten die smaak veranderen. Zoek het maar eens op. Als je tiktok  en/ of instagram hebt kun je easytoys  hun account volgen waar ze veel uitleggen. Er zijn ook andere mensen en account op tiktol en YouTube enzo die dit soort dingen goed kunnen uitleggen

 

Badge +1

Ik vroeg me nu eens af vinden meisjes een piemel vies of niet?

wat vinden jullie daar van ?

Hey hey. Meisje 14 hier

 Dit verschilt enorm per meisje en situatie. Het ene meisje vind jet niet vies en het andere meisje wel.

Soms vinden meiden harige piemels vies en sommige stinkende en andere boeien het niet. Ik vind heel harig gewoon niet heel chill en als ie erg stinkt. Ph ja sommige meiden vinden de smaak van de sperma vies dat kan ook en je kan door bijvoorbeeld veel ananas te eten die smaak veranderen. Zoek het maar eens op. Als je tiktok  en/ of instagram hebt kun je easytoys  hun account volgen waar ze veel uitleggen. Er zijn ook andere mensen en account op tiktol en YouTube enzo die dit soort dingen goed kunnen uitleggen


​​​​​​
merci voor het beantwoorden en die video of eens te checken

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat dit heel erg ligt aan de context/situatie. Wanneer een jongen en meisje samen seks hebben, en ze willen dit allebei dan zal ze het niet vies vinden. Er zijn echter talloze scenario’s te bedenken waarin een meisje niet op een piemel zit te wachten, dan zou ze het wel vies kunnen vinden. Bijvoorbeeld wanneer je ongevraagd een dickpic krijgt, dit vinden veel mensen erg onsmakelijk. 

Reageer