Vraag

Vinden meiden jongens met een kleine snor leuk?

  • 19 January 2023
  • 13 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben 13 en ik vroeg me of jullie meiden jongens met een kleine snor leuk vinden of niet.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Bi jongen hier, maar nee ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Vooral niet van de rare vlassnorretjes.

Ik vind het niet mooi.  

Reputatie 1
Badge

Bi jongen hier, maar nee ik vind dat echt niet aantrekkelijk. Vooral niet van de rare vlassnorretjes.

Bedankt voor het antwoorden.

Hi. Nee voor mij mag het ook zonder 😊 vind ik persoonlijk mooier. Ik snap wel dat jongens dat willen maar echt heel mooi is het wat mij betreft niet. Maar dat is maar mijn mening hoor.

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Kheb_geen_naam , eerlijk…. Nee! Niet mooi! 
van mij hoeft een jongen geen baard/snor te hebben….

maar, als jij graag een snor wilt ( als dat überhaupt al kan op je 13e……, dan gwn doen!) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

En als ik met een jongen zou zoenen moet ie er wel eerst af 😉😄

Sjammetje xxxxx

Reputatie 1
Badge

Hi @Kheb_geen_naam , eerlijk…. Nee! Niet mooi! 
van mij hoeft een jongen geen baard/snor te hebben….

maar, als jij graag een snor wilt ( als dat überhaupt al kan op je 13e……, dan gwn doen!) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Het is maar nog een klein beetje maar je kunt het wel al een beetje zien. Het is niet dat het al zo groot is.

Reputatie 7
Badge +15

Maar, het belangrijkst; vindt je een snor zelf mooi?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

Maar, het belangrijkst; vindt je een snor zelf mooi?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Ik vind het wel leuk dat ik een kleine snor heb maar ik vind het eigenlijk niet zo heel mooi

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon afscheren als je het niet mooi vindt.

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor je advies!

Goede tips van iedereen en meningen!  Hey maar, als jij het zelf leuk vind dan moet je hem gewoon laten staan hoor :)  dat is lekker je eigen keuze !  😉 En misschien staat het jou wel heel sjiek, of stoer.  Of als je het toch niks vind, scheren maar..Dus gewoon lekker zelf weten:)

Sjammetje xxxx

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Bedankt

Reageer