Skip to main content
Vraag

vinden meiden het geil om piemelfotos te krijgen

• January 27, 2026
  • 15 reacties
  • 1497 Bekeken

ik heb zelf dat ik het nogal geil vind om mijn piemel te laten zien aan andere meiden

ik krijg best veel complimenten dat hij groot is (20cm) en dat vind ik wel leuk om te horen

vinden meiden het leuk om zulke fotos te zien of niet echt

15 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

Aan wie laat jij je piemel zo zien? 

En nee: ik persoonlijk zou er niet van gediend zijn.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

Naar random meiden sturen? Ik zou er niet op zitten te wachten🤨

• January 27, 2026

Ik zelf vind het niet echt leuk eig maar dat verschilt natuurlijk oer meisje, ik zou ze niet gw random sturen als je er zin in hebt want je gaat er echt problemen mee krijgen, alleen sturen als zij het goed vind!

• Topic-opener
  • January 27, 2026

Aan wie laat jij je piemel zo zien? 

En nee: ik persoonlijk zou er niet van gediend zijn.

bijvoorbeeld meiden op snap maar ik stuur het natuurlijk niet zomaar random dat is ook gewoon niet oke om te doen

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Hey als van vriendje is vind ik het geil maar soms krijg via snap jongens die denken alleen aan sex en aan naakt foto's ik wil  nu  borsten zien  naakt  

• Topic-opener
  • January 28, 2026

haha nee dat is ook niet oke ik denk meer aan meiden waar je dan wel al mee praat niet ineens random dat vind ik ook gek

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 28, 2026

nou eh ik zou er niet van gediend zijn maar das mijn mening

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 24, 2026

ik zou er een beetje van schrikken

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

ook al ben ik een jongen, maar geld ook voor een meisje, zoiets doe je toch niet je weet ook niet wat er verder mee gebeurt en het is moeilijk weer van internet af te krijgen. hoe oud ben je dan, 10er of 20er of 30er.

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 24, 2026

Nee, alleen van mijn vriendje misschien en dan als ik het aangeef. En nooit naar zomaar mensen sturen. 

Doby

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2026

Nee, tuurlijk is dit niet fijn. Wat ongepast.

Al. het nu je lief is is dit anders natuurlijk

Auriël
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 30, 2026

Moet er altijd wel om lachen als ik uit het niets zoiets krijg.
Maar toen ik het voor het eerst kreeg een paar jaar terug schrok ik er wel van.
Nu ben ik er al aan gewend dat er jongens/mannen zijn die dit leuk vinden.

Kan wel zeggen van  doe het niet maar als ik je tekst lees en zie dat je het leuk vind om te doen zal je vast niet ermee stoppen.
Zolang je stopt als iemand aangeeft het niet leuk te vinden dan is het ok I guess.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 30, 2026

Gad fer moet er niet aan denken dat ik zo ding krijg via WhatsApp of iets anders. 

Nee mijn niet gezien ik snap ook.niet waarom jongens dat willen doen net als dat ze opscheppen hoe groot dat hij is dat hoeft niemand te weten  als een meisje met je naar bed wil merkt ze dat van zelf  

Forum|alt.badge.img+1

eerlijk ik zelf zou dat niet chill vinden as iemand dat bij mij zou doen mr iedereen denkt daar anders over duss

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi 

ik zelf vind als je al een beetje praat op die manier gwn over seks enzo en je vraagt het en zij wil het dan vind ik het oké ik zelf vind het wel heel geil