Vraag

vinden jongens kreunen geil?


Badge

Ik en m'n vriendje (long distance) hebben het laast er over gehad dat we wel klaar zijn voor aanraking en miss sex (we zijn allebij bijna 15) 

Hij wik mij wel vingeren en ik hem aftrekken

Ik weet er alleen niet zoveel van. Ik weet wel wat hij fijn vind maar ik vraag me een paar dingen af:

1. Kreunen jongens?

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen?

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen?

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt?

5. Wat is de best manier van aftrekken

6. En hoe doe ik dat met m'n mond

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)


10 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Ik en m'n vriendje (long distance) hebben het laast er over gehad dat we wel klaar zijn voor aanraking en miss sex (we zijn allebij bijna 15) 

Hij wik mij wel vingeren en ik hem aftrekken

Ik weet er alleen niet zoveel van. Ik weet wel wat hij fijn vind maar ik vraag me een paar dingen af:

1. Kreunen jongens?ja

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen?laat hem lekker en vaak achter elkaar komen

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen?hem pijpen en aftrekken hem u laten beffen

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt? Ik zelf vind dat super geil 

5. Wat is de best manier van aftrekken ik kan het niet zo goed uitleggen maar gwn op en neer gaan met u and met zijn pik in u hand en diezelfde hand ook draaien en gebruik u spuig als glijmiddel

6. En hoe doe ik dat met m'n mond dat weet ik ni

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

 

Badge

Ik en m'n vriendje (long distance) hebben het laast er over gehad dat we wel klaar zijn voor aanraking en miss sex (we zijn allebij bijna 15) 

Hij wik mij wel vingeren en ik hem aftrekken

Ik weet er alleen niet zoveel van. Ik weet wel wat hij fijn vind maar ik vraag me een paar dingen af:

1. Kreunen jongens?ja

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen?laat hem lekker en vaak achter elkaar komen

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen?hem pijpen en aftrekken hem u laten beffen

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt? Ik zelf vind dat super geil 

5. Wat is de best manier van aftrekken ik kan het niet zo goed uitleggen maar gwn op en neer gaan met u and met zijn pik in u hand en diezelfde hand ook draaien en gebruik u spuig als glijmiddel

6. En hoe doe ik dat met m'n mond dat weet ik ni

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

 

Tnxx a lot

Reputatie 3
Badge +3

Hey, ik heb een paar vraagjes waar ik zelf t antw nie op weet

1. Kreunen jongens? Ik niet 

2. Wat is het beste wat een meisje kan doen? Als het mijn cruch is verkeering vragen

3. Vinden jongens het fijn als een meisje kreunt? Het is wel gel 

5. Wat is de best manier van aftrekken lekker snel trekken 

6. En hoe doe ik dat met m'n mond geen idee

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

 

Hij wil mij wel vingeren en ik hem aftrekken

Ik weet er alleen niet zoveel van. Ik weet wel wat hij fijn vind maar ik vraag me een paar dingen af:

Dat is eigenlijk ook het leuke eraan toch. Het is altijd spannend de eerste keer, je hebt namelijk geen idee wat je doet en hoe het moet. Dat is juist een leuke zoek- en ontdekkingstocht die je met elkaar aangaat. Communicatie is daarbij heel belangrijk. Blijkbaar hebben jullie er al over gesproken want je weet al een beetje wat hij fijn vindt, maar sommige vragen hieronder kun je ook gwn aan hem stellen. Iedereen is ook weer anders. Hij vindt misschien weer heel wat anders fijn als iemand anders. Praat gwn veel met elkaar, ook over wat jij prettig vindt, dat is dé manier om het voor jullie allebei leuk te maken.

 

1. Kreunen jongens? Dat verschilt. Mijn vriendje klein beetje

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen? Vraag het hem! De meeste jongens vinden het al fantastisch als ze worden afgetrokken of gepijpt en misschien een beetje geplaagd.

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen? Wederom, vraag het hem zelf. Zoals hierboven ook al staat, aftrekken en pijpen vinden ze al top maar als jullie al een stapje verder zijn, gaan ze natuurlijk ook goed op het neuken zelf.

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt? Kan je hem ook vragen. Ik denk dat de meeste jongens het wel nice vinden, mijn vriendje heeft ooit gezegd val wel iig. Je kunt het ook een beetje als bevestiging voor hen gebruiken dat je het lekker vindt wat hij doen. Je hoeft niet altijd met woorden te communiceren. 

5. Wat is de best manier van aftrekken? Vraag het hem zelf maar en tast het een beetje af. Houd het niet te droog en varieer een beetje in snelheid. Ook heb je twee handen gekregen. Gebruik deze. Met die andere hand kan je hem strelen, maar ook zijn ballen masseren, etc.

6. En hoe doe ik dat met m'n mond? Dat is ook gwn een kwestie van proberen. Begin met wat likken, sabbelen. En vergeet ook niet dat de penis groter is dan alleen de eikel. Ook kan je weer je handen gebruiken. Je hoeft ook echt niet die hele penis naar binnen te nemen. Met je mond kan je focussen op de eikel terwijl je met je handen weer schacht en ballen stimuleert. 

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

Wees niet bang om dit ook met je vriendje te overleggen of het hem bijvoorbeeld voor te laten doen wat hij fijn vindt. Het is de bedoeling dat het voor jullie beide leuk is, dus communiceer goed. Mocht het tot neuken komen, fix dan natuurlijk wel ff anticonceptie. En doe natuurlijk niets waar jullie nog niet aan toe zijn. 

Reputatie 6
Badge +5

Hoihoi! Ik ben zelf geen jongen, maar ik kan je misschien wel helpen.

 

Ik weet er alleen niet zoveel van. Ik weet wel wat hij fijn vind maar ik vraag me een paar dingen af:

1. Kreunen jongens? ja, dit kan, maar niet iedereen kreunt tijdens seksuele handelingen. Er zijn vast ook genoeg jongens die niet kreunen, en in plaats daarvan hijgen of stil zijnAlles kan dus. Ga er niet van uit dat elke jongen kreunt.

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen? Dat ligt per persoon anders. In een gezonde relatie is het belangrijk om te praten over wat jij lekker vindt en waar jij geil van wordt. Welk type stimulatie vindt jou vriendje fijn? Vraag het gewoon, anders doe je het misschien niet goed en dan ervaart hij er geen plezier van. Dat zou jammer zijn.

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen? Vragen wat je vriendje wil, en hier ook naar luisteren. Doe het alleen als je je er goed bij voelt. Als jou vriendje bijvoorbeeld graag gepijpt wil worden, maar jij ziet dat niet zitten of je bent er nog niet klaar voor, doe het dan niet. Doe nooit iets tegen je wil in.

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt? Ook dit is per persoon verschillend. Ik vindt het persoonlijk heel geil, maar misschien vindt jouw vriendje dat wel helemaal niet. Ook hier kan je naar vragen als jullie het over seks hebben.

5. Wat is de best manier van aftrekken heb hier geen ervaring mee, maar het is vooral belangrijk te luisteren naar wat hij zegt dat hij wil. Misschien kan hij voordoen wat hij lekker vindt, of jou aansturen terwijl je bezig bent. Blijf iig praten!

6. En hoe doe ik dat met m'n mond Je kan ook iemands penis en ballen stimuleren met je mond. Er zijn vele manieren waarop je dit kan doen. En hier geldt weer dat het per persoon verschilt wat die lekker vindt. Dus vraag het gewoon aan hem voor je begint!

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

Communicatie is echt de key! Praten over seks kan als lastig of soms awkward worden ervaren, maar het is het echt waard. Als jullie beiden geen idee hebben wat jullie aan het doen zijn is het voor niemand leuk. Praten dus!

 

Hoop dat je hier iets aan hebt. Succes! xxx

Reputatie 1
Badge +2

 

1. Kreunen jongens?  sommige wel sommige niet

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen? de een doet het wel de ander niet soms ademen we gwn sneller ipv echt kreunen

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen?

ik heb persoonlijk geen ervaring 

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt?  ik persoonlijk vind t wel geil maar je moet het niet faken maar stel je vind t lekker kan je bvb wel  ffe een kreuntje maken als bevestiging zodat hij weet dat je het fijn vind.

5. Wat is de best manier van aftrekken ik weet niet echt of ik je een manier uit kan leggen dus ik geef je een paar tips zorg dat je wat spuug gebruikt want anders voelt het gwn minder fijn (ik weet niet of hij wel of geen voorhuid heeft) maar spuug onder de voorhuid tijdens dat je hem een hj geeft voelt 100% lekkerder als dat je droog begint.

hou zn lul niet te slap vast maar ook niet te hard.

6. En hoe doe ik dat met m'n mond dat is echt gwn proberen en vragen wat hij wel of niet fijn vind sws is communicatie belangrijk geef ook je grenzen aan.   

s6! :)

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alv bedankt :)

 

Badge

@xLisa 
Super bedankt voor dit antw! 🙂. Mijn vriendje in gelukkig niet oversexed en houd echt van me. Ik heb het er met hem fijn over gehad. Tysmmm

Badge

@hornyasf 
Tyyy. Ik had dus gevraagd hoe ik moet aftrekken en of t dan nie nat moet zijn. Maar hij zei dat droog ook goed is. Dus ik vroeg of dat niet mi der fijn is en hij zei nee. Is dat dan ook prima?

Super bedankt voor dit antw! 🙂. Mijn vriendje in gelukkig niet oversexed en houd echt van me. Ik heb het er met hem fijn over gehad. Tysmmm

 

Gelukkig, dan heb je de juiste aan de haak geslagen. Goed bezig, houden zo, die communicatie!

 

Tyyy. Ik had dus gevraagd hoe ik moet aftrekken en of t dan nie nat moet zijn. Maar hij zei dat droog ook goed is. Dus ik vroeg of dat niet mider fijn is en hij zei nee. Is dat dan ook prima?

 

Prima toch. Het gaat er niet om wat wij allemaal chill vinden, het gaat er uiteindelijk om wat hij prettig vindt. Als hij het liever droog heeft, is dat toch prima. Dat is waarom je hierover praat toch. Iedereen vind weer wat anders fijn maar het belangrijkste is dat jij weet wat hij fijn vindt en hij weet wat jij fijn vindt.

Reputatie 1
Badge +1

1. Kreunen jongens? Jep

2. Hoe kan je een jongen laten kreunen? Als je m aftrekt wissel af van snelheid en sommige jongens vinden t ook lekker als je n beetje met z’n ballen speelt

3. Wat is het beste wat een meisje kan doen? Idk ben zelf meisje

4. Vinden jongens het fijn of geil als een meisje kreunt? Ja meestal wel

5. Wat is de best manier van aftrekken? afwisselen van wat je doet met tempo enz en beetje plagen 

6. En hoe doe ik dat met m'n mond?  Lik eerst een beetje eromheen ofs en trek de voorhuid met je hand naar beneden, dan kan je om de schacht heen likken(t randje van de eikel) en dan je mond om de eikel en een beetje zuigen, niet te hard!! Gebruik ook niet je tanden, speel n beetje met je tong en wissel ook af van tempo, ga niet te diep als je daar van gaat kokhalzen ofs want je wil niet dat je de boel onderkotst:). Zorg ook dat ie je niet in je gezicht gaat neuken, als je snapt wat ik bedoel, stop er dan gw mee of zeg dat ie dat niet moet doen.

 

succes 

xx

Reageer