Vraag

Vinden jongens het geil als een meisje plast tijdens de seks ?

  • 8 February 2023
  • 10 reacties
  • 1552 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vinden alle jongens het eigenlijk geil als een meisje plast tijdens de seks of om seks te hebben met een meisje als ze net heeft geplast ? Mijn vriend vind het geweldig.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind dat helemaal niks, vooral niet tijdens seks. Dus nee, niet alle jongen vinden dat geil. Als jij en je vriend dat wel leuk vinden is daar niks mis mee natuurlijk.

Lijkt me best geil, why not 😛

Badge +1

Nee alleen vies

Dan heb ik toch liever een jongen die niet vies is van een beetje plas bij een meisje vind plas van mijn vriend ook niet vies. Vind je seks met een meisje ook vies dan want er blijven altijd wel wat plasresten achter bij een meisje ook al veegt ze af na het plassen een vagina heeft namelijk maar 2 functies plassen en seks.

Reputatie 7
Badge +17

Zoals ik al zei is er niks mis mee als jij en je vriend dat geil vinden. Maar je moet niet mensen die dat niet vinden gaan veroordelen.Het is net als met eten, iedereen heeft een andere smaak.

En over je heen laten plassen of een paar urineresten in de vagina kun je niet met elkaar vergelijken.

@tim16  Sorry het is zeker niet mijn bedoeling om andere jongens die plas van meisjes vies vinden te veroordelen iedereen heeft inderdaad andere dingen die hij geil vind heb het alleen nog nooit meegemaakt dat een jongen dit vies vond heb het al met meerdere jongens gedaan zelfs met mijn bff en ze vonden het allemaal het geilste wat ze ooit hadden gedaan.

Heyy, ik denk dat dit heel erg per persoon verschilt waar je geil van wordt, voor mij begon het ooit met dat ik squirten echt mega geil vond en toen daarna ging mijn interesse ook steeds meer naar plassen, plasseks ect. Heb zelf aantal jaar geleden zelf heel veel mee geëxperimenteerd, eigk bijna alles wat je ermee kan doen had ik wel gedaan🤭🙈. Laatste jaar is het wel afgenomen door aantal redenen hehe😅, maar dat betekent niet dat ik het minder geil ben gaan vinden. Dus mijn mening plasseks en squirten dat staat bij mij toch zeker wel op 1 van geilste dingen. btw nog nooit met iemand anders iets van plasseks gedaan helaas maarja die fantasie gaat vast nog wel een xtje uitkomen😜. Fijn weekend nog gewenst! 

 

Groetzz 

Ik plas vaak samen met mijn bff als we seks hebben vinden we allebei geil maar met een jongen lijkt me nog geiler.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Niet elke jongen zou dat wat vinden, net zoals niet elk meisje dat fijn zou vinden. Het is in principe iets waar sommige mensen opgewonden van raken, net zoals veel andere dingen. Onafhankelijk van welk geslacht je bent.

Hey ik ben dan wel geen jongen maar vind het wel geil als een meisje plast tijdens de seks doe dit altijd samen met mijn bff als we seks hebben we plassen dan allebei kleine beetjes.

Reageer