Vraag

vind ze me leuk


Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal ik ben al een tijdje verliefd op een meisje. En we zaten vandaag dus in de klas en elke keer al ik naar haar keek (en dat doe ik best vaak want ze is heel knap) keek ze ook naar mij en keek ze snel weer weg. En als ik dan aan het werk was en ff naar haar keek zat ze ook al naar mij te kijken en keek weer weg. Het lijkt wel of ze me in de gaten houdt zou ze me leuk vinden denk je ( ik hoop het wel)


10 reacties

Probeer volgende keer te glimlachen of knipogen

Stap naar haar toe (als zij alleen is)

Geef haar een compliment (meiden houden van complimenten )

 

Zelle

Ik denk ook dat zij verliefd op je is 

Reputatie 3
Badge +3

Ik hoop het 🤞

Reputatie 7
Badge +7

hoop het voor je!

Reputatie 7
Badge +19

Vertel je hoe het afloopt?

Ik hoop het 🤞

Hoop het ook voor jou

Reputatie 3
Badge +3

Moet ik haar gaan appen denk je

Reputatie 3
Badge +3

Vertel je hoe het afloopt?

Zal ik doen 

Reputatie 1
Badge +1

Heyzz,

Ten eerste: wat leuk dat je verliefd bent! Ik ben al super vaak verliefd geweest, maar ik was maar 1x echt echt in love. Wat wij meisjes leuk vinden is als we een complimentje krijgen. Ik vind goede humor ook heel belangrijk, dus als je een beetje humor hebt, kan je proberen haar aan het lachen te maken. Of als ze naar je kijkt, kijk dan niet snel weg maar trek heel even je wenkbrauwen op. Al is het maar een fractie van een seconde. Meisjes weten dan dat de jongen interesse heeft. De laatste keer dat ik op iemand was zat diegene achter mij, en hij is echt een grappig mens dus ik ging helemaal stuk om hem, waarop mijn mentor vroeg: Gaat verder alles goed?

Probeer ook (als je dat durft natuurlijk, zo niet dan niet doen) om aan haar te vragen om af te spreken (appen kan ook) en doe dan dit:

  1. Vraag of je ddw wil doen, maar dan alleen met waarheid.
  2. Als jij aan de beurt bent, vraag je heel simpel of ze een crush heeft. 
  3. Als ze ja zegt, vraag je hoe the lucky one heet.
  4. Met geluk zegt ze: Coole Haan 2.0 (ik weet niet hoe je echt heet dus ik zeg maar gwn je forumnaam)

Ik hoop dat je hier iets mee opschiet!!

Xx Iemandjuh

Reputatie 5
Badge +5

Tja, ga gwn eens bij haar zitten ofzo, als ze het chill vind enz. Weet je dat je een kans hebt. Of vraag haar gwn direct op date en sla dan een arm om haar heen. Gewoon stoute schoenen aantrekken. Werkt altijd... of niet. 1 van de 2. 50/50. Probeer anderseens contact te leggen via snap ofzo. Meestal voel je het ook wel aan als je ah chatten bent.

Reageer