Vraag

vieze luiers dragen

  • 20 March 2021
  • 5 reacties
  • 1701 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben jongen 15 jaar ik heb toen ik 10 was een over buur jongen die luiers droes en was bij hem aan het spelen en zag een vieze luier liggen en vroeg hem draag je nog luiers hij zij je en zij dat dat lekker zat ik wilde ook wel probeeren maar ik wou geen schone luier verpesten wand hij hat ze nodig dus ik ging weer zitten en verder spelen met lego en hij zegt tegen mij je mag deze wel aan ( zijn vieze luier) ik dacht oke dus doe hem aan zat echt lekker zins dien sliep ik bijna elke avond in zijn vieze luiers en na een tijdje hebben we ook leeren aftrekken toen we 12 waren en heb wel is zijn plas gedronken nu is hij verhuist en vind het wel jammer wat die vieze luiers zaten wel lekker wat moet ik nu doen heeft iemand tips


5 reacties

En ben ik de enige die dat lekker vind en is dat raar ben ik gek:(

Reputatie 2
Badge +1

Hai!

Nee joh! Je bent zeker niet de enige! 

Ik weet alleen niet of het wel heel gezond/hygyenisch is om een gebruikte luier om te doen?

Misschien met je ouders over hebben! Snappen ze denk ik wel hoor ;)

 

Groetjes durp!

Reputatie 3
Badge +4

Is dit nep? Het klinkt heel erg goor als ik eerlijk moet zijn

Badge

Hi!

Luiers dragen is net als roken, na dat je het een keer hebt gedaan voel je je als of je niet meer zonder kunt. Maar net als roken kan je je het ook weer afleren. Doe het wel stapje voor stapje. Begin eerst met een laag wc-papier in je onderbroek doen. Doe elke tweede dag een laagje minder er in. Als het goed is ben je dan over een maand er compleet van af! 
Veel geluk! 
groetjes: P

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik ben jongen 15 jaar ik heb toen ik 10 was een over buur jongen die luiers droes en was bij hem aan het spelen en zag een vieze luier liggen en vroeg hem draag je nog luiers hij zij je en zij dat dat lekker zat ik wilde ook wel probeeren maar ik wou geen schone luier verpesten wand hij hat ze nodig dus ik ging weer zitten en verder spelen met lego en hij zegt tegen mij je mag deze wel aan ( zijn vieze luier) ik dacht oke dus doe hem aan zat echt lekker zins dien sliep ik bijna elke avond in zijn vieze luiers en na een tijdje hebben we ook leeren aftrekken toen we 12 waren en heb wel is zijn plas gedronken nu is hij verhuist en vind het wel jammer wat die vieze luiers zaten wel lekker wat moet ik nu doen heeft iemand tips



ik heb de tip om het niet te doen aangezien het nogal onhygiënisch kan zijn en zelfs tot infecties kan leiden en dat willen we natuurlijk niet. Verder hoe je er af moet komen heeft paula al heel mooi uitgelegd

Reageer