Skip to main content

 mijn gym docent( ongeveer 40 jaar) is mijn coach ( dat zijn gesprekken die je voert met je coach van hoe het gaat enzo)

Maar op een maandag had ik coachtijd en toen was ik klaar maar toen wou ik naar de kantine lopen maar toen voelde ik wat aan mijn tas trekken en toen was die docent. Maar toen trok hij mij mee in de meisjes-wc en toen wou hij mij zoenen. Maar ik draaide mijn hoofd weg waardoor hij mijn hoofd vastpakte en hij begon ook aan mijn borsten te zitten en toen hoorde hij iets en toen gooide hij mij tegen de muur.

En toen viel ik flauw en toen ik bij kwam zag ik mijn mentor (een vrouw) bij mij zitten en die was heel boos op die man 

Heyy @selma,

Wat een nare ervaring.. Die docent heeft een behoorlijk strafbaar iets gedaan en dat is natuurlijk verschrikkelijk. Heb je nog gesprekken gehad met je mentor en hoe is het verder gegaan toen je wakker werd? En zijn je ouders ook op de hoogte hiervan? 

Je kan altijd een keer contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ als dat je fijn lijkt. Daar kan je met mensen praten over je ervaring en ik denk dat dat je wel kan helpen voor het verwerken van deze gebeurtenis. Je zou ook altijd een keer kunnen bellen of chatten met de kindertelefoon voor steun dat kan via deze link en ik denk dat dat je ook kan helpen. 

Sterkte! Wees altijd welkom om meer te vertellen als je dat wilt!🍀

Liefs, ItsJustMe <3


Hey 

O nee wat erg voor je. Weten je ouders dit ? Dit moet je echt vertellen. Ga ook zeker aangifte doen bij de politie.    Als je nog iets wil delen kan je hier zeker terecht. Je kan ook bellen of chatten met de Kindertelefoon.

Veel sterkte!

Liefs @Anymoymous 


Hey @selma , wat naar dat dit is gebeurd. Ik hoop dat je in deze 5 uur al een beetje bent bijgekomen, ik zou dit wel echt vertellen aan iniedergeval je ouders


het was al van voor de vakantie 


Reageer