Skip to main content

vieze filmpjes van moeder.

• February 11, 2025
  • 3 reacties
  • 1497 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon van mijn vader gekregen, alleen stond zijn data er nog op. Ik was een avond huiswerk aan het maken, en toen ging het uit het ritme omdat het saai was. Dus toen ging ik een beetje YouTube kijken op de PC en tegelijkertijd beetje video’s en foto’s op die telefoon kijken. En ik scrolde naar beneden en toen stond er “recent verwijderd” en “verborgen” ik klikte op verborgen want ik wilde kijken wat er nou zo “verborgen” was. En ik had een wachtwoord nodig, was niet heel moeilijk gewoon de wachtwoord van de telefoon. 

en toen ik het open maakte wist ik echt niet wat ik zag, zag video’s van mijn moeder.

ik weet niet goed hoe ik hiermee moet omgaan, ik kijk met moeite me moeder aan. En om heer eerlijk te zijn vond ik het heel erg opwindend om te zien. Is dit normaal? En heeft iemand dit ook meegemaakt?

onnodige quotes verwijderd

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 11, 2025

Ook je ouders hebben een seksleven  en als ze daarbij filmpjes willen maken moeten er dat mazr doen.   Respecteer hun privacy en delete ze zonder er iets van te zeggen.  En het lijkt me heel ongezond om op je eigen moeder te lopen geilen - jij zou het ook niet  waarderen als zij geil werd van een filmpje van jou.

• February 11, 2025

Goed verhaal. Lijkt me sterk dat je vader z’n telefoon aan je geeft zonder ‘m te resetten. En natuurlijk weer ff vermelden dat hij geil wordt van z’n moeder. 🙄

Maar goed, we nemen alles serieus hier. Wat je had moeten doen is die telefoon wissen zodra je er achter kwam dat er nog foto’s/video’s van je vader op stonden. Hoe zou jij het vinden als je ouders in jouw privé zaken gaan neuzen?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 11, 2025

Sjonge. Er zijn sites voor denk ik. En hulpverleners, dat zou veel verstandiger zijn. Zoek hulp.