Skip to main content

Nou, ik moest dus een week geleden van mijn ouders sokken gaan halen, gwn sokken prima, ik wist wel welke kast het was maar niet welke laa (heeft echt iets van 5 ofzo) dus ik gingen eerst de bovenste toen de onderste maar in die onderste stond dus een Bak, nieuwsgierige ik ging daar tuurlijk weer in kijken want zo ben ik gwn en toen zag ik 2 dildo's liggen l, ik schrok me kapot dus ik snel die laa dicht doen en sokken pakken (laa daarboven). Maar wat moet ik hier nu mee? (Btw: heb 2 moeders)

Alvast thnx.

Hoi,

helemaal niks!

je ouder hebben ook een seksleven net als bijna alle andere ouders. en het zijn hun spullen dus je moet er niet aankomen of gebruiken das goor.

gewoon lekker laten liggen.

groetjes,

 


Hoi, ik denk dat je er niets mee moet, dat is iets privè van hun en is helemaal niet bijzonder of raar. Laat het gewoon rusten en maak je er niet druk om. Doe je ook niet als je een tandenborstel, onderbroek of een broekriem ziet toch?😉 Gewoon vergeten en weer door !😎

Groetjes liefs Tartan X


Hoi Ik zou zelf niet willen weten over seks speeltjes van mijn ouders En jij vond je ouders hun speeltjes Er is een tussen iets weten en vermoede Ik denk dat mijn ouder vermoede dat ik friemel aan mijn piemel Maar zou het niet fijn vinden dat ze het echt weten Groetjes


Hoiii,

Dat is gewoon normaal, doet bijna elke volwassene wel. Is gewoon hun privéleven.

Groetjes, justGhast


Heyy!

dit is heel normaal hoor! Ik zou als ik jou was er niets mee doen. Dit is heel gewoon hoor! Veel 🍀!


Gewoon laten. Zij hebben ook hun eigen privé (seks) leven. Zoals @Tartan14 zegt gewoon vergeten en weer door

Groetjes mij @Anoniemxv 


Als ik jou was zou ik het proberen te vergeten, je ouders hebben ook recht op privacy. Het was niet de bedoeling dat je dit vond, ookal is het natuurlijk niet jouw schuld! Ook niet de schuld van je ouders trouwens! Het is niemands schuld, dus ook niet over na denken en verder met je leven is wat ik zou doen...


Mijn vraag is vooral wat wil je voor antwoord hierop, want jij was degene die ernaar ging zoeken? Het is normaal dat je ouders die hebben dus zou me geen zorgen maken

 

xx


Reageer