Viespeuk op het strand

  • 4 September 2023
  • 2 reacties
  • 936 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, laatst was ik voor het eerst naar een naaktstrand geweest. En opzich was het heel leuk. Alleen vlak voordat ik wou vertrekken gebeurde er toch nog iets raars. Ik lag op een wat hoger gelegen deel van het strand tegen een hek dat het duingebied afsluit. Daar had ik een mooi uitzicht op de rest van het strand. En ik had het idee dat ik dan ook geen last had van starende textielgasten en viespeukjes. Maar toen zag ik dat er een oudere man op mij afkwam lopen. Hij liep recht in mij richting waardoor ik al het idee kreeg waarvoor hij kwam. Toen hij mij aansprak zei hij dat ik een mooie piemel had, nouja dankjewel. Ik vond het een beetje bizar ook omdat er gewoon mensen vlak naast mij lagen. Ik zei tegen dat hij met dat soort gedachtes maar op zoek moest gaan in de duinen. Maar hij bleef maar staren. Na 3 keer zeggen dat ik geen interesse had ging hij eindelijk weg. Ik vond het niet zo prettig.  Voor de mensen die naturist zijn hoe gaan jullie hier mee om en hoe ontwijk je deze types?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben niet naturist of ben ik ooit op een naakt strand geweest maar zelfs dan krijg ik ook de meest rare opmerkingen over mijn lijf. Je mag gewoon een handdoek om je heen slaan en boos worden. Je kan helaas deze soort lullo's niet ontwijken want ze zijn overal. Maar je kan wel over hun heen walsen en gewoon boos worden. Niet mee werken. Als ze je piemel leuk vinden gooi je er een denken over. Mooie ogen? Zonnebril. En als dat niet werkt moet je mega veel aandacht op hun gooien. Ga schreeuwen ofzo. Of doe alsof je een dier bent. Werkt altijd.

Reputatie 7
Badge +5

Wij thuis gaan wel vaak naar het naaktstrand en jongeren of mensen die alleen zijn komen ook vaker wat dichter bij ons zitten ze vragen of andere gezinnen en vragen dan wel vaak of we er problemen mee hebben. Meestal hebben we er geen problemen mee soms vragen ze ook of we op hun spullen kunnen letten als ze gaan zwemmen onder de naturisten is dat best normaal. Suc6

Reageer