Vibrator? Masturberen?

  • 1 December 2020
  • 5 reacties
  • 658 Bekeken

Badge

Heyy, ik ben 12 en worstel met wat dingen. Ik mastubeer vaak 's avonds in bed, en dan op een gegeven moment trekken mijn spieren enorm samen en stop ik. Is dit normaal? Wat is dit? En ik wil misschien een vibrator kopen. Hebben veel meiden van mijn leeftijd dit? Ik ben ook christelijk, mag dit dan allemaal wel? Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.


5 reacties

Ik moet hier eigenlijk geen antwoord op geven, maar toch staat deze reactie hier:


 

 

 

Hebben veel meiden van mijn leeftijd dit? 

Het is maar wat je veel noemt.
Je zult in ieder geval ook op dit forum zien dat je niet de enige bent.

 

Ik ben ook christelijk, mag dit dan allemaal wel?

Dit ligt echt aan wat jij zelf gelooft en OK vindt.
Zelf vind ik het een beetje ver gaan om een ander daarover te laten beslissen.
Het is in ieder geval niet verboden volgens de tien geboden, dus dat is cool.

Badge

Hey 

dat je spieren samentrekken en je stopt heet klaarkomen dat is het hoogtepunt van de mastrubeer sessie.Een ander woord voor klaarkomen is orgasme.

Bij meisjes begint de puberteit op ongeveer je 11 e jaar dus kan beginnen je borsten te groeien en schaamhaar te krijgen. Maar bij andere gebeurt dat ook wel is een paar jaar later. Ik denk dat jij met mastruberen wel een beetje vroeg ben omdat ik denk dat de meeste meisjes rond 14/15 beginnen. Maar het is absoluut niet raar en je zal ook absoluut niet de enige zijn die dit doet op ze 12e

Ik ben zelf niet christelijk maar ik weet wel dat er in de bijbel staat dat je een lijf heb gekregen en dat je daar van mag genieten omdat het daar voor bedoeld is.

ik hoop dat je vragen hier mee beantwoord zijn en zo niet dan hoor ik het wel

doei

Reputatie 2
Badge +3

Ik denk dat je eerst moet bedenken dat je ouders hebt die dat kunnen vinden

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat je eerst moet bedenken dat je ouders hebt die dat kunnen vinden

Agh in een lade of tas

makeup koffer

ideeen genoeg

Badge

Hey 

dat je spieren samentrekken en je stopt heet klaarkomen dat is het hoogtepunt van de mastrubeer sessie.Een ander woord voor klaarkomen is orgasme.

Bij meisjes begint de puberteit op ongeveer je 11 e jaar dus kan beginnen je borsten te groeien en schaamhaar te krijgen. Maar bij andere gebeurt dat ook wel is een paar jaar later. Ik denk dat jij met mastruberen wel een beetje vroeg ben omdat ik denk dat de meeste meisjes rond 14/15 beginnen. Maar het is absoluut niet raar en je zal ook absoluut niet de enige zijn die dit doet op ze 12e

Ik ben zelf niet christelijk maar ik weet wel dat er in de bijbel staat dat je een lijf heb gekregen en dat je daar van mag genieten omdat het daar voor bedoeld is.

ik hoop dat je vragen hier mee beantwoord zijn en zo niet dan hoor ik het wel

doei

Thanks!

Reageer