Skip to main content
Vraag

Vibrator kopen

• January 29, 2025
  • 4 reacties
  • 385 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey mensen, ik ben 15 jaar en ik masturbeer al een tijdje. Nu wil ik eigenlijk een vibrator kopen, en ik weet ook al welke. Ik heb namelijk een goede, kleine vibrator op bol gezien. 

Hoe kan ik dit stiekem doen? Want mijn ouders mogen er absoluut niet achter komen. Ik kom uit een streng christelijk gezin (niks mis mee overigens) en daar zijn zulke dingen gewoon niet bespreekbaar. Masturbatie is verboden en aan seks word voor het huwelijk niet gedaan. 

Ik wil graag die vibrator bestellen, maar mijn ouders houden mijn bankrekening in de gaten en ze willen dat ik eerst met hun overleg voor ik iets koop. Stel dat ik bijvoorbeeld met cadeaubonnen het koop zien ze alsnog het pakket en vragen ze sws wat ik besteld heb.  Als ik dan lieg, en ik zeg dat het bijvoorbeeld een nieuwe koptelefoon of nieuwe CeraVe is willen ze dat ik het laat zien ofzo. Of ze vragen zich af waarom ik het pakket meeneem naar mijn kamen kf waarom ik het niet meteen openmaak.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, wat deed je? En wat kan ik doen om het toch stiekem te bestellen zonder dat ze hier ooit achter gaan komen?

Liefs,

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 29, 2025

Voor hoe je hem stiekem betaalt, kan ik geen tips geven.

Kun je hem niet laten leveren bij een vriendin met minder nieuwsgierige ouders?

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 29, 2025

Hey allemaal, ik heb een plan. Bedankt @Diana voor het goede idee! 

Ik ga naar de supermarkt en haal daar een bol.com bon van het bedrag wat ik nodig heb, en betaal dat contant. Daarna bestel ik het van die bon en kunnen mijn ouders dus niks zien, want er gaat geen geld van mn rekening af. Ik laat het afleveren op een pakketpunt en klaar! 

Heeft iemand een idee waar ik dit dan veilig kan verstoppen? Laat het weten!!

Eelt
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 29, 2025

Hey allemaal, ik heb een plan. Bedankt @Diana voor het goede idee! 

Ik ga naar de supermarkt en haal daar een bol.com bon van het bedrag wat ik nodig heb, en betaal dat contant. Daarna bestel ik het van die bon en kunnen mijn ouders dus niks zien, want er gaat geen geld van mn rekening af. Ik laat het afleveren op een pakketpunt en klaar! 

Heeft iemand een idee waar ik dit dan veilig kan verstoppen? Laat het weten!!

Miss kan je dan uit school het ophalen, het pakket in je schooltas doen, en dan het pakket miss onder je bed of in je kast verstoppen?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 30, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Als je het via kado bonnen doet kun je het toch bij een servicepunt aan laten komen dan zien je ouders het niet .

Dat doe ik altijd als ik iets bestel wat me ouders niet mogen weten