Vraag

vibrator kopen

  • 26 March 2024
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Hoi, ik ben een meisje van 15 en ik masturbeer heel vaak, ik vind dit echt zo lekker en ik kom ook vaak klaar. Ik vind sommige dingen wel een beetje saai worden dus ik ben een beetje opzoek naar nieuwe dingen. Ik wil eigenlijk graag een vibrator kopen omdat me dit gewoon erg lekker lijkt. Ik weet alleen niet waar ik dit moet kopen en hoe ik er dan voor zorg dat niemand er achter komt. Hebben jullie tips?


5 reacties

Badge

Paar opties;

• online bestellen via pakketpunt

•Kruidvat en gewoon daar kopen

•Hema verkoopt volgens mij ook wel wat

 

als je ervoor kiest of naar de winkel te gaan zou je eventueel ook nog een winkel kunnen pakken in een plek waar je niet zo veel mensen kent, dus iets verder van je huis ofzo.


Heb je er al over nagedacht wat je precies wilt kopen?

Reputatie 5
Badge +3

@Ikzegmijnnaamlieverniet 

Kruidvat en dan afrekenen bij de zelfscan.

 

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge

die vraag zie ik hier veel voorbijkomen 

  1.  online bestellen en naar een afhaalpunt in de buurt laten sturen (als je dat een beetje anoniem kan betalen zonder dat je ouders je betalingen checke)
  2.  naar een winkel gaan en cash betalen, ze hebben er in gewone winkels als Hema, Kruidvat, Bijenkorf, Christine le Duc ...
  3.  dit laten doen door een goeie vriend/in 
Badge

Volgens mij staat er bij easytoys niet bij je bank app dat je iets bij easytoys gekocht heb maar gewoon een extern betaalplatform

Reputatie 2
Badge

He Meneer123 ik heb effe gecheckt bij Easytoys (online chat daar) en ze zeggen  “Op je bankrekening zal het geld via een neutrale naam zoals "EDC via Pay.nl" afgeschreven worden. Alleen met een PayPal betaling  zal de firmanaam zichtbaar zijn.” 

Dus da opent mogelijkheden he, als je nie met PayPal betaalt is het dus te doen! Wel naar een afhaalpunt laten sturen dan. en “discrete verpakking zonder logo” doen ze allemaal.  

Kan iemand mss dat checken en iets bestellen? 

DANK :-) en vette kussen ;-)

Reageer