vibrator kopen?

  • 19 August 2021
  • 4 reacties
  • 540 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 12 jaar oud. Ik vinger nu al een tijdje maar ik haal er geen plezier uit, niet dat het om prettig is maar het doet voor mij gewoon niks. Ik denk dat het probleem zit in het stimuleren vaginaal, en tegelijkertijd de clitoris het probleem is, dus ben ik aan het kijken voor een tarzan vibrator, maar mijn vraag is of het raar is dat ik nu al een vibrator wil aanschaffen, of dat ik te jong ben. Iemand tips?

Xx Mij! <33

 


4 reacties

Ik denk dat je er inderdaad een beetje jong voor bent, ik denk ook dat je op een gegeven moment steeds meer wil en het anders saai gaat vinden dus mijn advies is: probeer een beetje rustig aan te doen

Badge

Het is wel normaal dat je het graag zou willen maar als je nu allang een viberator hebt gebruikt is op je 13de if 14de de lol er ook all vanaf.

Sure, koop maar zo'n ding.
Iedereen hier heeft duidelijk een andere mening, dus misschien kun je daar beter niet naar luisteren.

Iemand tips?

Wat voor tips wil je hebben?
Moet het gaan over type vibrators die we aanraden, wat je het beste ook nog kunt kopen, waar je deze kunt verbergen, etc?

Badge

 

-onnodige quotes verwijderd-

meer of ik te jong ben. En tips was meer als adviezen bedoelt. En aanraders zijn natuurlijk altijd welkom! :))

Reageer