Vraag

vibrator in het openbaar

  • 31 January 2024
  • 5 reacties
  • 1555 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi dit weekend was ik jarig (14) en voor men verjaardag heb ik heel veel leuke cadeaus gekregen zoals een but plug van men bff maar de beste was van men bf een vibrator met afstandsbediening  nu dat ik die vibrator heb wilt hij nu met die in naar het winkelcentrum in mijn buurt gaan en dat hij die kan bedienen.  we hebben nog al dingen gedaan in het openbaar zoals: alle bij niets van ondergoed dragen en ik had een mini rokje aan en hij een basket short en we hebben ook al seks gehad in het kleedhokje van het zwembad ook ben heb ik hem al een hoofd gegeven in een kleedhokje.  als we het doen lijkt het me super geil en opwindend plus daarna kunnen we hete seks hebben maar aan de andere kant denk ik wat als die uitvalt of ik super nat wordt en begin te lekken op de grond en stel je voor hij duwt personeelskosten let hard en ik kom klaar in het midden van een winkel en mensen kunnen mij horen


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Onnodige quote verwijderd 


Is echt cool da je 14 bent en al zo veel hebt gedaan like sex enz en al sex toys hebttt

Ennn ik snap je wel van als da er uit valt ma als je bf da ni zo hard zet dn zou het minder kwaad kunnen toch..?

Reputatie 5
Badge +3

Hii Sexymaddie, 

 

Allereerst wil ik even benoemen dat jouw vrienden/vriendinnen je wel hele spannende cadeautjes geven als je nog maar 14 jaar bent, was dit bij mij maar zo, haha! 

Dat ter zijde gelaten, als het echt iets is wat je fijn lijkt dan moet je er niet te veel over nadenken wat er in het slechtste geval kan gebeuren. 

Natuurlijk zal het niet zomaar uitvallen, of gaan lekken dat andere mensen het zien. Klaarkomen in het openbaar is daarin tegen wel een optie wat mogelijk is. Maar dit is toch juist de opwinding van het hele idee. 

Je zou je daar of aan kunnen overgeven, en anders is het wellicht handig om jezelf nog wat meer tijd te gunnen. Ik denk dat je er dan nog niet helemaal klaar voor bent. Het lijkt me toch fijner om het te doen als je er helemaal voor kan gaan. 

Succes en veel plezier mocht je het gaan doen. 

 

xoxoxo

Reputatie 3
Badge +1

 

Is echt cool da je 14 bent en al zo veel hebt gedaan like sex enz en al sex toys hebttt

 

Ennn ik snap je wel van als da er uit valt ma als je bf da ni zo hard zet dn zou het minder kwaad kunnen toch..?

Danku  love you xxx

 

Reputatie 5
Badge +3

Hii!

 

En hebben jullie dit al uitgeprobeerd samen??

Reputatie 3
Badge +1

Hii!

 

En hebben jullie dit al uitgeprobeerd samen??

Ja en het was super geil  ik ben klaargekome in een kleedhokje terwijl k men bf hoofd aant geven was 

daarna hebben we bij mij thuis nog seks gehad

danku voor het zelfvertrouwen 

xxx sexymaddie

Reageer