Vraag

vibrator gevonden van me moeder

  • 22 April 2020
  • 3 reacties
  • 1296 Bekeken

Badge

O god ik heb een vibrator gevonden van me moeder het was verstopt en me vader weet het niet wat moet ik doen ik ben 13 jaar 


3 reacties

Als je de relatie van je ouders intact wilt houden, gewoon weer terug leggen waar je hem hebt gevonden en niets tegen beide ouders zeggen

Groetjes

Wat dacht je van terug leggen (als je dat nog niet hebt gedaan) en het daar voortaan ook lekker laten liggen. Het is voor niemand interessant om te weten dat jij je moeders vibrator hebt gevonden.

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Hallo,

Vibrators worden vaak gebruikt tijdens de seks en het is ook best normaal om een vibrator te hebben in een relatie. Waarschijnlijk weet je vader er dus ook van. Het is niet zo dat het bezit van een vibrator kan leiden tot scheiden ofzo.

In ieder geval is het niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken. Heel veel vrouwen hebben een vibrator en het is niet zo dat jij alleen een geheim weet dat de relatie van je ouders kapot zou kunnen maken, dat is het totaal niet. Je hoeft je geen zorgen te maken! :)

Groetjes, Hanna

PS: als je je er toch een beetje zorgen over maakt, kun je ervoor kiezen om het er met je moeder over te hebben. Als je ergens mee zit is het goed om er over te praten, en zo kan je moeder je geruststellen.

 

Reageer