Hallo meiden! Heb een vraag hebben jullie ook wel eens wasmachine of stofzuiger als vibrator gebruikt?
Nee, nooit gedaan. Ligt dat ook niet een beetje zwaar op je buik? Grapje!
Nee, ik heb wel een bestie van 23 jaar (ik ben 13) en zij heeft een vibrator. Ze heeft mij voorgesteld om die een keer te lenen. Was er eerst onzeker over maar wil dat nu toch een keer proberen. Misschien is dat voor jou ook een optie als je toevallig iemand kent?
Wat ik vragen wil
Ik heb wel een keer tegen een hoek van mijn buro gestaan. Dat voelde ook fijn maar heb er verder niet iets mee gedaan dat ik klaarkwam ofzo.
Veel succes en liefs van Noa
Hoi,
Dit is een van de meest speciale dingen die ik op het forum heb gezien. Ik ken echter geen meisje die dit heeft gedaan, nee.
Groetjes,
JustGhast
Nee, nooit gedaan. Ligt dat ook niet een beetje zwaar op je buik? Grapje!
Nee, ik heb wel een bestie van 23 jaar (ik ben 13) en zij heeft een vibrator. Ze heeft mij voorgesteld om die een keer te lenen. Was er eerst onzeker over maar wil dat nu toch een keer proberen. Misschien is dat voor jou ook een optie als je toevallig iemand kent?
Wat ik vragen wil
Ik heb wel een keer tegen een hoek van mijn buro gestaan. Dat voelde ook fijn maar heb er verder niet iets mee gedaan dat ik klaarkwam ofzo.
Veel succes en liefs van Noa
Jaa, dacht miss omdat het trilt dat je dan soort vibrator hebt. Met de stofzuiger dat je er op gaat zitten als die aanstaat
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.