Skip to main content

Hallo meiden! Heb een vraag hebben jullie ook wel eens wasmachine of stofzuiger als vibrator gebruikt?

Nee, nooit gedaan. Ligt dat ook niet een beetje zwaar op je buik? 😀 Grapje!

Nee, ik heb wel een bestie van 23 jaar (ik ben 13) en zij heeft een vibrator. Ze heeft mij voorgesteld om die een keer te lenen. Was er eerst onzeker over maar wil dat nu toch een keer proberen. Misschien is dat voor jou ook een optie als je toevallig iemand kent?

Wat ik vragen wil @Graaganoniemblijven : met de wasmachine bedoel je dan ertegenaan gaan staan als die aan staat? Dat kun je toch gewoon een keer proberen als verder niemand thuis is?

Ik heb wel een keer tegen een hoek van mijn buro gestaan. Dat voelde ook fijn maar heb er verder niet iets mee gedaan dat ik klaarkwam ofzo.

Veel succes en liefs van Noa 

Hoi,

Dit is een van de meest speciale dingen die ik op het forum heb gezien. Ik ken echter geen meisje die dit heeft gedaan, nee.

Groetjes,

JustGhast 

Nee, nooit gedaan. Ligt dat ook niet een beetje zwaar op je buik? 😀 Grapje!

Nee, ik heb wel een bestie van 23 jaar (ik ben 13) en zij heeft een vibrator. Ze heeft mij voorgesteld om die een keer te lenen. Was er eerst onzeker over maar wil dat nu toch een keer proberen. Misschien is dat voor jou ook een optie als je toevallig iemand kent?

Wat ik vragen wil @Graaganoniemblijven : met de wasmachine bedoel je dan ertegenaan gaan staan als die aan staat? Dat kun je toch gewoon een keer proberen als verder niemand thuis is?

Ik heb wel een keer tegen een hoek van mijn buro gestaan. Dat voelde ook fijn maar heb er verder niet iets mee gedaan dat ik klaarkwam ofzo.

Veel succes en liefs van Noa 

Jaa, dacht miss omdat het trilt dat je dan soort vibrator  hebt. Met de stofzuiger dat je er op gaat zitten als die aanstaat

Reageer