Vraag

Vervellen Sperma

  • 12 January 2022
  • 5 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! Gek dit ik kom klaar op mijn buik maar dan vervelt mijn huid wat is dit? Ik schok toen ik het zag.


5 reacties

Als ik aftrek spuit ik ook op mijn buik. Nooit problemen met vervellen gehad. Ik smeer het altijd uit over mijn buik. Dan is het zo opgedroogd. 

Reputatie 1
Badge

Hey hey ik heb dat ook soms en volgens mij is het gwn de sperma die opdroogt en als je dan je buik beweegt dat de sperma dan uitrekt en daardoor zo scheirtjes ontstaan. Als je al ooit lijm op je arm of been hebt gedaan dan heb je dat soms ook dat dat ze verveld maar als je daar overvrijft is dat weg. Als je dat nog eens hebt probeer dan als het droog eens er met je hand of een washandje ofzo over te schuren als het weg gaat dan zal het gwn de sperma zijn en anders zou ik eens naar de dokter gaan.

 

Reputatie 7
Badge +17

Lijkt me opgedroogd sperma idd. Ik spuit ook vaak op mn buik en heb nog nooit last van vervellen gehad.

Reputatie 5
Badge +4

Ik begrijp denk ik wat je bedoeld ik heb dat ook wel eens gehad het gebeurd als het in haar komt en er komt water over heen ik weet niet waarom het gebeurd maar het is niks ergs.

Sperma in combi met warm water dat geeft altijd een hele zooi wat blijft kleven aan je huid en alles pff 

Reageer