Vraag

verstopplekken dildo


Badge

Heyhoi!

Ik heb dus sinds kort een dildo, maar heb eerlijk gezegd geen goede vertopplek. Ik kan op het internet niet zo snel goede plekken vinden, dus ik dacht dat jullie misschien goede plekken hebben waar je zo overeenkijkt. 

Groetjes Dino :)


13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Achter wat oude (school) spullen of kleren...

ik zou m in wat kleren wikkelen en achter in je kast leggen, doe ik altijdmet mn drankflessen

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb hem in een doosje onder mijn bed (samen met een hele hoop troep) dus niemand pakt dat zonaar.

Reputatie 4
Badge +3

In een doosje waar eerst je telefoon ofzo in zat,    tasje die je niet gebruikt, in zak van kleding die je niet draagt.

Badge

ik zou m in wat kleren wikkelen en achter in je kast leggen, doe ik altijdmet mn drankflessen

Hmmm, die ga ik zeker onthouden, bedankt voor de tip!

Badge

In een doosje waar eerst je telefoon ofzo in zat,    tasje die je niet gebruikt, in zak van kleding die je niet draagt.

Mijn moeder houd niet van troep, daaronder zouden telefoondoosjes, oude zakken met kleding en tasjes ondervallen helaas.. alsnog bedankt voor de tips :)

Badge

Ik heb hem in een doosje onder mijn bed (samen met een hele hoop troep) dus niemand pakt dat zonaar.

Hahahaha dat wou ik eerst ook doen, maar mijn moeder doet 1x in de maand troep verzamelen en dan zou ze het doosje vinden, alsnog bedankt voor de tip!

Reputatie 3
Badge +2

-Onder je matras

-Achter een rij boeken in een boekenkast (als je die hebt)

-Achterin een sokkenlade (en dan een beetje tussen de sokken verstoppen)

-Een oude schoenendoos met rommel en daar dan onder

-In een etui die je niet meer gebruikt

 

je hebt vast wel ergens een kast ofzo of een ander hoekje waar je 'm kwijt kan

Reputatie 5
Badge +5

miss in je kussensloop. kun je hem ook in de avond gebruiken ;-) 

Reputatie 4
Badge +3

In een doosje waar eerst je telefoon ofzo in zat,    tasje die je niet gebruikt, in zak van kleding die je niet draagt.

Mijn moeder houd niet van troep, daaronder zouden telefoondoosjes, oude zakken met kleding en tasjes ondervallen helaas.. alsnog bedankt voor de tips :)

Ik bedoelde in en broek zak of zo

Achter een lade van mijn bureau. Mijn moeder zal nooit de hele lade eruit halen om erachter te kijken

Tip 1: maak een lade met dozen van gsm’s computers,…

gebruik een doos voor je dildo in te stoppen 

Tip 2: koop een doos voor câble management, en verstop die daarin tussen je kabels 


Hopelijk kun je mijn trucjes al gebruiken ☺️

Reageer