Skip to main content

Hey jongens en meisjes ik weet niet hoe het komt maar sinds een paar weken doe ik bijna niets meer als aftrekken en naaktfotos sturen naar elk meisje die dat wil en ik vind dat echt fijn dus ik vroeg me af of ik de enige ben of dat dat normaal is en zo niet hoe ik daar vanaf kan geraken…

Lijkt me niet handig maar je moet het zelf weten


Meer mensen hebben dat, maar verslaafd zijn is niet normaal. Probeer het af te bouwen 


Ik heb zelf een soortgelijke situatie gehad. Het geeft je een ontzettend opwindend gevoel en dat is erg fijn. Het kan zijn dat je niet verslaafd bent, maar gepassioneerd. Dat klinkt natuurlijk heel gek en dat snap ik maar iemand die van muziek houdt en de hele dag niets anders doet dan pianospelen noemen we ook niet verslaafd. Ik snap dus echt waarom je het doet maar op een dag gaat er toch een keerpunt komen en krijg je er spijt van dat zo veel mensen waarvan je niet weet wie het zijn jouw lichaam hebben gezien. Probeer aan daar aan te denken als je het weer een keer aan het doen bent. Het wordt dan vanzelf minder leuk en dan ga je het dus ook minder tot niet doen. Ik hoop dat dit gaat helpen! En het is voor de duidelijkheid dus echt niks raars hè! Succes!


Reageer