Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

verplicht seks van broer

• 4 december 2019
  • 2 reacties
  • 994 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 13 en heb geen vriendje maar veel jongens vroegen me wel verkering maar ik zij telkens nee vanwege me broer van 16 hij is vaak dronken en dan probeert hij met mij in bed te gaan maar ik doe altijd mijn kamer op slot als ik weet dat hij gaat drinken. Maar tegenwoordig komen ze vrienden ook en me moeder weet niet dat omdat ze tot heel laat werk dus van me broer moet ik vaak seks hebben met zijn vrienden voor geld en die gaat dan naar hem terwijl ik dat niet wil ze doen wel een condoom om en ik slik de pil ik heb verteld dat ik dit niet wil doen maar hij zij als ik het niet doe dan gaat hij mij slaan 

Wat moet ik doen ?

icon

Beste antwoord door Anoniempje.F 4 december 2019, 14:08

Ik zou het aan je moeder vertellen want die zou er gelijk iets aan doen of aan de politie als je moeder niet mee helpt 

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +1

Ik zou het aan je moeder vertellen want die zou er gelijk iets aan doen of aan de politie als je moeder niet mee helpt 

Hoi

Wat naar dat je broer je dwingt tot seks met zijn vrienden. Helemaal niet ok wat hij doet. Zoals Anoniempje.F zei, meld je dit best bij je moeder. Wat je broer doet is namelijk onaanvaardbaar. Bij zo’n ongepast gedrag horen consequenties. 

Zou je, in afwachting dat je dit met je moeder hebt kunnen bespreken, soms bij een familielid of vriend(in) terecht kunnen? Daar zou je veilig de nacht door kunnen brengen. Als een gesprek met je moeder je trouwens eng lijkt, zou je haar ook een brief kunnen schrijven. 

Groetjes

Kenshin

Reageer