Verloren met "witte boterham", Wat nu?

  • 15 October 2021
  • 4 reacties
  • 1372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

We spelen vaak onder de vrienden het spelletje “witte boterham”   ( plaatsnaam en vereniging verwijderd door de Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

 

(Je gaat met z’n alle in een cirkel rond een snede brood staan en m*sturbeert tot je klaarkomt op deze snede brood. De laatste die ejaculeert moet deze boterham op eten)

afgelopen woensdag was ik verloren (dit betekent dat ik de boterham moest opeten), ik zag er eerst zwaar tegenop maar na 5 minuten twijfelen werd de groepsdruk me teveel en speelde ik de boterham binnen.

Sinds dan heb ik blaasjes, zweertjes en een branderig/jeukerig gevoel in mijn geheemelte. Is het mogelijk dat ik door de zaadmix van 5 andere jongens een geslacht ziekte ben opgelopen en zo ja welke?

Groeten anoniempje

Ps (ondanks dit accident hadden we geplant deze woensdag nog een keertje te spelen, Is het verstandig dat ik ondanks mijn huidige status nog meespeel?)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik denk dat je sowieso naar de dokter moet (hoe ongemakkelijk dat ook mag zijn), en dat je het misschien aan je vrienden moet vertellen want op zijn minst 1 van hun heeft een soa. ik weet niet welke soa, niet mijn expertise maar ga alsjeblieft naar de dokter. wat een lastige situatie, hopelijk kom je eruit

Wel heel geil, geen idee welke soa. Die zijn er vgm niet in je keel

Heyy

 

Ik heb hier vrij weinig verstand van, maar je kan volgen mij ook SOA's oplopen in de keel.

 

Ik weet niet want je hebt want ik ben geen expert om dit gebied.. Ik wil en kan je aanraden om (de komende tijd) in ieder geval te stoppen met het spelen van dit spelletje.

 

Ook raad ik je aan om naar de huisarts te gaan om even te checken of alles oké is. Dat is misschien een beetje ongemakkelijk, maar het is denk ik wel beter voor je. 

De huisarts kan je namelijk vertellen wat er aan de hand is, wat je voor iets hebt en kan je mogelijk ook iets / tips mee geven om de pijn te bestrijden.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @5678mijnpenisheeftveelkracht

Wat goed dat je deze vraag stelt! Veel mensen weten niet dat een SOA ook in je keel kan zitten. SOA's worden overgedragen door sperma. Het is dus mogelijk dat je een geslachtsziekte hebt opgelopen doordat je de sperma van anderen hebt ingeslikt. Om dit zeker te weten is het inderdaad slim om naar de huisarts te gaan zoals @Koekiemonster  en @NaamNietBekend  al aangeven. 

Wil je meer weten over SOA's en hoe je deze kan voorkomen, kijk dan op: https://sense.info/nl/soas 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer