verliefd op mijn meester en seks gehad met mijn meester

  • 23 June 2021
  • 8 reacties
  • 2734 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben sinds 3 jaar vond ik eerst mijn meester leuk maar dat gevoel veranderde in verliefd sinds vorig jaar is hij mijn mentor, hij is grappig we kunnen het super goed vinden dus alles is toppie, (hij is niks veranderd kwa gedrag) zijn humor is er dus nog, maar ik moest wat langer op school blijven want ik was een toets aan het maken, en mijn mentor was er nog en ik keek paar keer en we moesten ook lachen, en toen zei hij wil je? Ik vroeg wat zou ik willen? Nou met mij zoenen enzo, en ik dacht van hu wat? En hij zei toen wat zie je er mooi uit en sexy, en ik was nog steeds van hu wat? Dus hij zat aan mij en ik vond het ook wel prettig dus hij vroeg moet ik doorgaan? Dat vond ik goed en toen hebben we uiteindelijk seks gehad (hij had een condoom om) en daarna nog gezoend. Ik ging naar huis en toen zei hij wanneer weer? En ik zei we appen wel (want ik heb zijn nummer voor als ik ziek ben ofzo, iedereen heeft zijn nummer) dus we hebben ook nog geappt. 
 

ik ben trouwens 17 en hij 38


8 reacties

Heyy

 

Het is niet oké wat er is gebeurd en je moet dit ook niet nog een keer doen. Het is verboden om als volwassene seks te hebben met een minderjarige en het is ook nog eens je mentor die zou toch beter moeten weten..

 

Ook al vonden jullie het beide oke ik zou het niet nog een keer doen want het is illegaal en je docent kan hierdoor flink in de problemen terecht komen.

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2

Is dit niet illegaal? Aangezien jij nog minder jarig bent….

Kijk je zegt zelf dat je het lekker vindt. Maar hij kan hier door ontslagen worden. Als ik jouw was zou ik stoppen en wachten totdat je van school bent of 18 bent…..

 

-Onnodige quote verwijderd-

Ja dat is waar…ik heb ook toen ik met hem aan het appen was heb ik ook gezegd van, waar zijn we mee bezig jij bent mijn mentor ik vind je een top kerel en je bent grappig maar hier moeten we mee ophouden, dus ja 

Badge

#fake

Heyy,

Wat je hebt gedaan is illegaal, zodra ook maar iemand erachter komt welke meester dit was en t via via word doorgegeven aan de politie, word hij niet alleen veroordeeld omdat hij seks heeft gehad met een minderjarige, wat verboden is als je iets van 20+ bent dacht ik? Maar ook nog een hogere straf omdat er overmacht in t spel is, je meester heeft namelijk een machtspositie waarin hij dit niet met jou had mogen doen, laat staan de 1e zijn die t voorsteld..

Houd t geheim als je die man niet achter tralies wilt, wat er is gebeurd kun je niet ongedaan maken maar doe het niet vaker want als je word betrapt is t t zelfde verhaal, en moraal moet je dit ook helemaal niet willen.

 Zoek iemand in dezelfde levensfase als jij, waarmee je legaal een relatie en seks mee mag hebben.

Reputatie 4
Badge +4

Hoe kan dit echt zijn? Hoe kan je als je 3 bent en 17 dezelfde docent worden? Als je drie bent zit je op de peuterspeelzaal en 17 zit je volgensmjj in je examenjaar. Dit is zo fake. Van peuter naar middelbaar docent...

Reputatie 7
Badge +4

@Jojodegeit  ze zit 3 jaar bij hem in de klas, deze man is 38 jaar oud en zelf is ze 17.

Groetjes DaVinci 

Reputatie 4
Badge +4

@Jojodegeit  ze zit 3 jaar bij hem in de klas, deze man is 38 jaar oud en zelf is ze 17.

Groetjes DaVinci 

Oooh ik dacht al. Alsnog fake maarja

Reageer