Vraag

verliefd op mijn meester

  • 9 November 2021
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal

Nou ik vind mijn stasera meester best wel leuk en ik heb een beetje het gevoel dat hij mij ook leuk vind want hij kijkt mij steeds aan en wil ik heb aan kijken dan kijkt die echt super snel weg ik vind het wel leuk maar hij zegt dat hij een vriendin heeft maar waarom kijkt die mij dan steeds aan ik vind het maar raar maar verder met het verhaal ik wil iets doen met hem is dit raar want ik vind het gewoon leuk

 

(Hij is rond de 24 en ik ben 11)

Alvast bedankt

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

Ik snap wat je bedoelt.. Maar als jullie ook echt iets krijgen, dan in dat hartstikke illegaal (verboden), maar wat ook verboden is is dat jij hier op dit forum zit… Jij bent 11 en je moet minimaal 12 zijn.

Maar als jij 100% verliefd op hem bent, dan kun je weinig doen. 

Je moet het laten rusten en als hij iets probeert te doen dan moet je meteen weg en naar je ouders.

Jouw meester kan worden opgepakt voor verkrachting/aanranding als hij jou aanraakt op een plek waar jij dat niet leuk vind. Zo streng is de Nederlandse wet.

 

Hoi!

Gezien je zegt dat je 11 jaar bent, zit je nog op de basisschool.

Ik kan snappen dat je juf of meester superleuk kan zijn en dat je haast verliefd bent!

Dit mag echter, zoals @Plopkonijn27 ook zegt, niet volgens de wet. Jouw meester is een zogenaamde '’vertrouwenspersoon'’ en is dus een soort beschermer van jou en mag geen vriend van jou worden op een romantische manier.

Hele grote kans dat jouw meester dus jou op een normale manier aankijkt en dat het wegkijken als jij hem aankijkt toevallig is.

Laat je verliefdheid lekker gaan, een relatie tussen meester/juf en leerling mag niet.

Dromen mag uiteraard wel! :)

 

Met vriendelijke groet,

Hulpert

Reageer