Vraag

Verliefd op docent. Wel of niet praten?

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Ik heb een vraagje. Ik ben dus al meer dan een jaar op een docent verliefd. Ik weet dat ik het niet mag, maar ik kom maar niet van hem af. Het lijkt juist erger te worden. Altijd als ik hem zie, word ik rood en word ik zenuwachtig. Wat ik nu denk en bijna zeker weet is dat hij het ook weet. Er is zoveel gebeurd, hoe het kan weten. Nu is mijn vraag aan  jullie: moet ik het hem vertellen, dan weet ik het tenminste zeker en dan is het misschien minder gênant.

Wat denken jullie wat ik moet doen? Wat zou jij doen? Ik hoop op veel reacties, zodat ik een keuze kan maken!

Alvast heel erg bedankt!

xxx Dinosaurusx


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou proberen aan de slechte kanten van hem te kijken. Misschien kan je ook een keer vragen of je met hem erover kunt praten of proberen na te blijven en dan erover praten.

Hoop dat het helpt!!

X Queertje:)

 

Reputatie 5
Badge +3

Hee, vervelend zeg. De zus van een vriendin van me had ook zoiets met een jonge leraar die stage liep en super cute was. Ze ging hem ook proberen te verleiden en zo, echt niet slim.  Het is kansloos, probeer hem maar met ongewassen oksels, boerend, bier zuipend en schaamluis voor te stellen ofzo...succes!

Liefs vosje

Reageer