Vraag

Verlangen naar seks

  • 18 June 2022
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallokes! Ik ben 13 jaar en ik zou graag eens seks willen hebben. Ik heb geen vriend en ben nog maagd. Ik zou graag willen mastuberen maar hebben jullie tips om het lekkerder te laten voelen? om dat onopgemerkt te doen? hoe zou ik sneller klaarkomen (telkens als ik bijna klaarkom, kom ik uiteindelijk toch niet klaar :( )? En waar worden jullie meestal geil van? dan kan ik dat miss ook is uitproberen!

Groetjes!!

;)


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Sex filmpjes op internet kunnen helpen om je geil te maken en ervoor te zorgen dat je tijdens het kijken en vingeren je sneller en misschien wel harder klaarkomt. 
 

hoe je het het beste onopgemerkt doet? Als niemand thuis is lekker op je eigen kamer. 

Badge

@Cute_Bloempje2008 iedereen wil wel eens seks hebben. Ik ook als jonge zijnde heb nog nooit seks gehad en wil dit heel graag alleen kan niemand vinden dus moeten we het gewoon bij vingeren en aftrekken houden 

tips:

  1. Doe het stiekem zodat er extra spanning komt dat maakt je geil
  2. gebruik eventueel je borstel
  3.  doe gewoon wat jezelf fijn vindt en durft
Reputatie 4
Badge +1

hey als je dat onopgemerkt wilt doen moet je zorgen dat je het enkel doet als je alleen thuis bent (of waar dan ook) en als je het op je bed doet een handdoek eronder leggen of je doet het in bad of… mischien vibrator of dildo gebruiken?  je kunt ook een elektrische tandenborstel gebruiken (er bestaan speciaal daarvoor opzetstukjes). ander gewoon blijven vingeren enzo

Reageer