Vraag

verkrachting

  • 27 March 2022
  • 14 reacties
  • 1293 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen,

mijn vriendje en ik lagen vanmiddag op mijn bed en ik was best wel moe dus ging slapen en toen heeft hij me verkracht Naja hij heeft met zijn vinger in mijn vagina gegaan en daarna met zijn lul langs mijn vagina gegaan hij probeerde het erin te doen maar werd toen ging ik bewegen (voordat je af vraagt hoe weet ik dit ik voelde het) en ik weet nu niet wat ik moet doen ik hou veel van hem maar ik kan hem nu niet meer normaal aan kijken en is dit verkrachting of niet en even voor de duidelijkheid we zijn beide 15 en ik wil nog geen seks.


14 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy

Ja dat is lastig! Ik denk zelf dat ik het uit zou maken! Je moet hem kunnen vertrouwen en dat kun je op dit moment niet! Ik neem aan dat hij wist dat je dit niet wilde en hij deed het toch!

Ik snap dat je van hem houd! Maar je kunt hem noet vertouwen. Hij doet dingen die je niet wilt. Hij is stiekem. Wil miss alleen maar sex

Ik zou het uitmaken voordat hij nog verder gaat! En het is niet echt en goede basis van een relatie al hij dit doet 

 

Veel suc6 stay strong believe in yourself

 

Xxxx roos07

Het is natuurlijk niet normaal van hem om dit te doen, maar misschien is het niet met een slechte bedoeling gebeurd. Dat je het vervelend vond is een ding dat zeker is.

Probeer het met hem te bespreken. Als hij zijn fout inziet en z’n excuus aanbiedt - en je daar okee mee bent - zou ik het niet gelijk uitmaken. Als hij er echter vervelend op reageert, is het natuurlijk niet te vergeven en is het beter om het uit te maken/afscheid te nemen van deze jongen.

Weet hij dat je (nog) geen seks wil?

Zeg dat je hem leuk vind maar je tijd nodig heeft en niet klaar voor bent. Als hij echt de juiste is dan zou hij op je wachten . Maar als hij doorgaat . Is mijn tip uitmaken 

 

Emma

Reputatie 1
Badge

Bespreek dit met hem en kijk hoe hij reageert dan kan je ook zeggen dat je nog niet toe bent aan seks en als hij zijn excuses aanbiedt en begrijpt dat je er nog niet toe aan bent kan je hem een tweede kans geven.

Ik ben het met de anderen hierboven eens. Maar ik wil nog wel toevoegen dat als jij je niet veilig meer voelt bij je vriendje, je het sowieso uit moet maken. Maakt niet uit hoeveel hij zijn excuses dan aanbied.
Als je hem nog wel vertrouwd en hij bied zijn excuses aan kan je hem een 2e kans geven.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, als jij dit als verkrachting ervaart dan is dat best wel erg !  En het mag nooit als je niet wilt toch? Dus is het fout.   Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen.  Want je zegt al dat je nu niet meer normaal kan aankijken.  Ik weet er nog niet zoveel van maar het lijkt mij helemaal  niet oké dat hij dit doet.  Ik hoop dat  het in de 1e plaats met jou goed gaat en 2e dat je met iemand kunt praten die je kan adviseren, bijvoorbeeld bellen met de kindertelefoon. Sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

Bespreek dit met hem en kijk hoe hij reageert dan kan je ook zeggen dat je nog niet toe bent aan seks en als hij zijn excuses aanbiedt en begrijpt dat je er nog niet toe aan bent kan je hem een tweede kans geven.

Ik heb met hem hierover gepraat en hij ontkent het de hele tijd.

Reputatie 1
Badge

(...)

Weet hij dat je (nog) geen seks wil?

Hij weet dat ik het nog niet wil dat heb ik heel vaak gezegd. 

Reputatie 7
Badge +18

@Monique15  je hebt helemaal gelijk hoor. Jij wou niet en dat wist ie dus moet ie zich beheersen en jou respecteren. Over zulke dingen heb ik altijd geleerd van dat het meisje de baas is dus als hij dingen deed die niet mogen is dat gewoon fout.  Sterkte hoor. Groetjes liefs Julian X

Hij weet dat ik het nog niet wil dat heb ik heel vaak gezegd. 

In dat geval is het echt niet okee wat hij gedaan heeft. Hij ontkent het ook nog, dus zo snel mogelijk loslaten en dumpen deze handel. Hopelijk vindt je snel iemand die wel jouw wensen respecteert, er zijn gelukkig genoeg goede jongens. Succes en sterkte!

Reputatie 5
Badge +3

Bespreek dit met hem en kijk hoe hij reageert dan kan je ook zeggen dat je nog niet toe bent aan seks en als hij zijn excuses aanbiedt en begrijpt dat je er nog niet toe aan bent kan je hem een tweede kans geven.

Ik heb met hem hierover gepraat en hij ontkent het de hele tijd.

Dan is het tijd om van elkaar afscheid te nemen…

als hij nu al ontkent…..

Ik vind echt dat hij je niet respecteert.  Het is officieel seksueel misbruik.  Jij hebt al gezegd dat je het niet wilt Maar hij doet het toch. Gewoon respectloos gedrag.  Ik weet dat het moeilijk is om uit te maken, maar hij wilt gewoon sex

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik zie dat je het lastig hebt met je verliefdheid maar ook met de verkrachting. Mijn tip is jezegt: ik wil niet dat je dat doet en als je niet bekend dan maak ik het uit. Dus ben je echt 100% zeker dat het is gebeurd en hij ontkent maak het dan uit ondanks je liefde. Jij verdient zoveel beter dan dit.

Vertel je hoe het afloopt?

 

Wilhelmavemela

Heey, ik hoop dat je er een beetje van bijgekomen bent. Dit kan super heftig zijn! Als jij hier niet oké mee bent, had dit nooit mogen gebeuren. Slapende mensen kunnen geen 'ja' zeggen op dat soort handelingen, en dit soort jongens hebben geen respect voor dat soort grenzen. Volgens de wet zou dit gekwalificeerd kunnen worden als verkrachting of aanranding (artikel 245 of 246  + 247 van het wetboek van strafrecht). Ik weet dat het pijn doet om afstand te doen van iemand waar je verliefd op bent, maar ik zou je liefde geven aan iemand die alleen dingen met jou doet waar jij je comfortabel bij voelt! 
Als je het er niet bij wil laten, raad ik je aan om even met je ouder(s) te praten. Dit is een gevoelig onderwerp, maar niks om je voor te schamen. Zij kunnen jou helpen met verdere confrontatie met die jongen. Als hij het nu al ontkent, gaan er voor mij allemaal rode lampjes branden. Iemand die je liefhebt liegt niet tegen jou over zoiets. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe!! <3

 

Reageer