Verkrachting ?

  • 19 January 2018
  • 2 reacties
  • 1383 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik heb echt een probleem..
ik was gisteren met een gewone vriend van mij gaan afspreken beetje netflixen en drinken
maar hij begon dus al de hele tijd te gezeggen van, wat heb ik gelukt met zo`n vriendin als jou
zo mooi blabla en dan ging hij zijn arm om mij heen leggen en ik dacht van ja okay ?
we waren trouwens bij hem thuis en we waren alleen geen ouders geen broertjes of zusjes
hij begon over me been te wrijven en toen proberen hij me te zoenen ik draaide me gezicht om
want ik wilde alleen vrienden zijn en niks meer ?
Nou ja dat vond hij dus niet leuk hij greep naar mijn armen en pakte ze vast en strok me shirt kapot
deed mijn broek naar benden en uhm ja begon hij mij eerst te vingeren en daarna stak hij zijn ding dr in
ik proberen weg te komen maar ja natuurlijk hij is sterker dan mij.
ik mag dus niets tegen me ouders zeggen want anders zeg hij dat ik er aan ga + ik moet volgende week donderdag terug komen
kan iemand mij advies geven wat ik nu moet doen ?

(dit is donderdag 18 jan gebeurt)

2 reacties

Hey,
Dat klinkt best wel heftig.
Ik kan me voorstellen dat je nogal geschrokken bent.
Als jij duidelijk hebt aangegeven dat je het niet wilde, is hij echt veel te ver gegaan. Hij heeft je niet alleen verkracht, maar ook nog bedreigd. Het is wel belangrijk dat je dit, hoe moeilijk dat ook is, wel tegen je ouders vertelt of als je dat moeilijk vindt, kun je het misschien eerst tegen een vriendin of iemand anders die je vertrouwt zeggen. Eigenlijk vind ik dat je ook aangifte hiervan moet doen. Dat lijkt me nogal moeilijk omdat het een goede vriend van je is, maar als hij je bedreigd en verkracht, kun je je ook afvragen of je hem wel als vriend wil.
Je moet donderdag al helemaal niet nog een keer gaan.
Veel sterkte!!
Jonah
Ik zou zeker ook naar de politie gaan want dit is echt niet oke

Reageer