Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik ben 14 jaar en ben al sinds een jaar samen met een jongen, hij is 15.  Hij is de zoon van hele goede vrienden van mijn ouders. Laatst bleef ik bij hun slapen, omdat mijn ouders ergens heen waren. Toen we een film aan het kijken waren op zijn kamer, ging hij ineens tegen mijn zin in met zijn piemel in mijn vagina. Ik vond dit geen prettig gevoel, dat gaf ik hen ook aan, maar daar luisterde hij niet naar... 

Ik ben bang dat dit vaker gaat gebeuren en vrijdag/zaterdag komt hij bij mij logeren. Weet iemand wat ik moet doen? Ik wil namelijk niet weer seks hebben😭

 

Gr. Saartje

Hoiii,

Meteen melden bij je ouders! Dit mag gewoon niet en is dus illegaal en dus aanranding.

Groetjes, justGhast


Hi! Bedankt voor je reactie. Helaas heeft dit voor vandaag geen zin meer... Mijn ouders hebben mij twee uur geleden afgezet bij hun en zijn nu naar het buitenland. Ik blijf hier tot zondag, daarna ga ik naar mijn buren toe. Morgen zijn wij ook de hele dag alleen thuis. We zijn nu samen, maar de moeder is nu thuis. De vorige keer dat hij het bij mij deed, was er niemand thuis. Ik ben bang dat dit morgen of vanavond weer gaat gebeuren... 

Mijn ouders blijven in totaal anderhalve week weg, ze zijn voor werk naar de Verenigde Staten. 


Hoi @saartje10 ,

 

goed dat je naar het forum bent gekomen om hierover te praten. Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je jezelf in veiligheid kan brengen.

Je kunt ook contact opnemen met Centrum Seksueel geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl. Ook bij hen kan je anoniem blijven en advies krijgen.

 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel succes en sterkte,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon


Reageer