Skip to main content

Hey allemaal,

Ik woon sinds een aantal jaar in de pleegzorg. Mijn moeder is twee jaar geleden overleden aan een overdosis en mijn vader zit in een afkickkliniek. Ik ben in een gezin geplaatst die heel lief zijn, helaas zijn ze niet vaak thuis en kan ik niet met alles naar ze toe (komt ook omdat ik mij niet altijd durf open te stellen). 

Sinds een twee maanden ga ik met een jongen om, in het begin was hij mega lief en zorgzaam. We gingen samen naar de bioscoop, strand, etc. Echt een hele lieve jongen. Mijn pleeggezin weet over deze jongen, maar willen er verder niks over weten. 

Sinds twee weken geleden doet hij heel apart en heeft hij ook tegen mijn wil, met mij seks gehad. Ik had nog nooit seks gehad en was er ook echt nog niet klaar voor. We waren alleen thuis bij hem en ik begon echt mega hard te gillen, toen heeft hij zijn hand voor mijn mond gehouden en gezegd dat ik mijn bek moeten houden, en dat er anders problemen komen. 

Hij heeft mij na dat naar huis gebracht en gezegd dat ik het tegen niemand mag zeggen. Sinds dat moment stalkt hij mij overal waar ik heen ga en is hij ook nog een keer bij mij gekomen en het weer opnieuw gedaan. Ik ben er helemaal kapot van en weer niet wat ik moet doen. Het gezin heeft geen interesse in deze zaken en hebben het heel druk met hun faillissement van hun eigen bedrijf. 

School is voor mij ook afgelopen en dus heb ik geen plek meer waar ik heen kan. Wel heeft mijn mentor van afgelopen jaar gezegd dat ik altijd naar de toe mag komen met problemen. Ze woont bij mij om de hoek. Ik ben alleen bang dat als ik daar heen ga, hij gelijk weet wat ik ga doen, aangezien hij ECHT overal is waar ik kom en sta. Ik heb helaas ook geen nummer van haar. Ze switcht van school volgend schooljaar, dus haar email is ook niet meer actief. 

Kan iemand mij helpen? Dank!❤️

Heyy @noor.sos,

Dat is een rottige situatie en het is echt zo niet oké wat die jongen doet.. En wat naar dat je pleeggezin zo weinig interesse in je toont zeg.. Ik zou wel naar die docent gaan die vlakbij jou woont en zou het haar wel vertellen want je verdient hier echt hulp bij. Ik snap dat je dat eng vindt om te doen ook omdat die jongen je zo stalkt, maar ik denk echt wel dat dat het beste is om te doen.

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten als je dat liever eerst een keer doet de mensen daar zijn heel lief en die kunnen je ook goed helpen. En je zou contact op kunnen nemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor hulp voor het misbruik. 

Heel veel sterkte gewenst en als je wat kwijt wilt ben je hier natuurlijk ook altijd welkom!

Veel liefs van ItsJustMe💗


Je zou natuurlijk ook altijd de politie kunnen bellen. Sterkte!


Heyy!

wat een verschrikkelijke situatie! Ik zou als ik jou was inderdaad naar https://centrumseksueelgeweld.nl/ gaan zoals @ItsJustMe  ook zegt. Heel veel sterkte en heel veel 🍀!


Heyy @noor.sos,

Dat is een rottige situatie en het is echt zo niet oké wat die jongen doet.. En wat naar dat je pleeggezin zo weinig interesse in je toont zeg.. Ik zou wel naar die docent gaan die vlakbij jou woont en zou het haar wel vertellen want je verdient hier echt hulp bij. Ik snap dat je dat eng vindt om te doen ook omdat die jongen je zo stalkt, maar ik denk echt wel dat dat het beste is om te doen.

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten als je dat liever eerst een keer doet de mensen daar zijn heel lief en die kunnen je ook goed helpen. En je zou contact op kunnen nemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor hulp voor het misbruik. 

Heel veel sterkte gewenst en als je wat kwijt wilt ben je hier natuurlijk ook altijd welkom!

Veel liefs van ItsJustMe💗

Dankjewel voor je lieve tips!💗 Ik denk dat ik inderdaad met de Kindertelefoon ga bellen morgen en daarna langs de docent ga❤️ dankjewel voor je tips!🫶🏻


Reageer