Hallo iedereen ik probeer het zo goed mogelijk te vertellen sorry als het me niet goed lukt om het te vertellen,
Vanmorgen was ik gewoon met mijn vriendje aan het bellen en mijn vader wist niet dat ik een vriendje had.
Hij kwam in mijn kamer en zag mij aan het video bellen met mijn vriendje, hij vroeg met wie ben je aan het bellen? Ik antwoorde met een vriend uit mijn klas.
Hij vroeg of we een relatie ofzo hadden (als op een toon van dat die me plaagt) ik kon niet voor hem liegen, want het is mijn vader ik vertrouwde hem dus ik zei ja hij is mijn vriendje. Hij pakte mijn telefoon hing op en trok mij bij mijn haar van mijn stoel af.
Hij schreeuwde in mijn oor DUS JIJ HEBT EEN VRIENDJE!!!? En toen sloeg hij me en hield hij zijn hand strak tegen mijn mond aan en zei iets wat ik niet kon verstaan, want hij sloeg zo hard dat ik niet alleen een beetje duizelig werd maar ook een dof piepend geluid hoorde in mijn ooren.
Hij duwde me op mijn bed trok mijn broek en onderbroek naar beneden. Ik verzete mij maar ik kon niks hij hield mij tegen. Hij zei Als je dit aan iemand verteld gaat je zusje er ook aan. (Waarscheinlijk dat zij ook word verkracht) maar dat wou ik niet dus ik werkte maar mee want anders gebeurde er niet aalleen wat vreselijks bij mij maar ook bij mijn zusje van 7!
Hij halde zijn "slurf" tevoorschijn en begon zo in mij te "schomelen"... ik voel nogsteeds de pijn.. ik zij stop en zo maar hij luisterde niet en sloeg me als ik iets zei. Hij trok mijn shirtje kapot en begon in mijn borstjes een beetje te knijpen.
Toen hij klaarkwam in mij deed hij zijn slurf in mijn mond op dat moment wou ik het er gewoon afbijten, maar dat kon ik niet en vooral niet als er wat gebeurd straks met mijn zusje door mij omdat ik niet luister. ik moest sabbelen zuigen meewerken en stil zijn..
Na dat hij klaar was liep hij mijn kamer uit en zei dat ik het aan niemand door mag vertellen want anders gebeurt er wat met mijn zusje! Ik dee alles weer aan pakte een nieuwe shirt en huilde in mijn kussen.
Een minuutje of 2 kwam hij terug met een banaan en hij zei dat ik hem daar tussen in mijn benen moest stoppen op en neer dippen en op eten.
Hij liep weg en bleef weg nadat ik de smerigste banaan die ik ooit heb gegeten op had gegeten.
Ik durf niet naar de politie te gaan
Mijn zusje is te klein die snapt er niks van dus daar kan ik ook niet mee over praten
En mijn vriendje durf ik het niet te vertellen wat er is gebeurd. Ik heb de neiging om te springen van een flat.
Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen als iets niet duidelijk is je kan het me vragen.
Groetjes marit,