Vraag

Verkracht door vader

  • 21 December 2020
  • 11 reacties
  • 5992 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen ik probeer het zo goed mogelijk te vertellen sorry als het me niet goed lukt om het te vertellen,

 

Vanmorgen was ik gewoon met mijn vriendje aan het bellen en mijn vader wist niet dat ik een vriendje had.

Hij kwam in mijn kamer en zag mij aan het video bellen met mijn vriendje, hij vroeg met wie ben je aan het bellen? Ik antwoorde met een vriend uit mijn klas.

Hij vroeg of we een relatie ofzo hadden (als op een toon van dat die me plaagt) ik kon niet voor hem liegen, want het is mijn vader ik vertrouwde hem dus ik zei ja hij is mijn vriendje. Hij pakte mijn telefoon hing op en trok mij bij mijn haar van mijn stoel af.

Hij schreeuwde in mijn oor DUS JIJ HEBT EEN VRIENDJE!!!?  En toen sloeg hij me en hield hij zijn hand strak tegen mijn mond aan en zei iets wat ik niet kon verstaan, want hij sloeg zo hard dat ik niet alleen een beetje duizelig werd maar ook een dof piepend geluid hoorde in mijn ooren.

Hij duwde me op mijn bed trok mijn broek en onderbroek naar beneden. Ik verzete mij maar ik kon niks hij hield mij tegen. Hij zei Als je dit aan iemand verteld gaat je zusje er ook aan. (Waarscheinlijk dat zij ook word verkracht) maar dat wou ik niet dus ik werkte maar mee want anders gebeurde er niet aalleen wat vreselijks bij mij maar ook bij mijn zusje van 7!

Hij halde zijn "slurf" tevoorschijn en begon zo in mij te "schomelen"... ik voel nogsteeds de pijn.. ik zij stop en zo maar hij luisterde niet en sloeg me als ik iets zei. Hij trok mijn shirtje kapot en begon in mijn borstjes een beetje te knijpen.

Toen hij klaarkwam in mij deed hij zijn slurf in mijn mond op dat moment wou ik het er gewoon afbijten, maar dat kon ik niet en vooral niet als er wat gebeurd straks met mijn zusje door mij omdat ik niet luister. ik moest sabbelen zuigen meewerken en stil zijn.. 

Na dat hij klaar was liep hij mijn kamer uit en zei dat ik het aan niemand door mag vertellen want anders gebeurt er wat met mijn zusje! Ik dee alles weer aan pakte een nieuwe shirt en huilde in mijn kussen.

Een minuutje of 2 kwam hij terug met een banaan en hij zei dat ik hem daar tussen in mijn benen moest stoppen op en neer dippen en op eten. 

Hij liep weg en bleef weg nadat ik de smerigste banaan die ik ooit heb gegeten op had gegeten.

Ik durf niet naar de politie te gaan

Mijn zusje is te klein die snapt er niks van dus daar kan ik ook niet mee over praten 

En mijn vriendje durf ik het niet te vertellen wat er is gebeurd. Ik heb de neiging om te springen van een flat.

Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen als iets niet duidelijk is je kan het me vragen.

 

Groetjes marit😔,


11 reacties

Hi Marit,

wat heftig wat er gebeurd is.

het beste is om naar de politie te gaan en te vertellen wat er gebeurd is want dit kan echt niet je bent verkracht en bedrijgt door je vader.

je moet hier over praten want samen met anderen kan je veel meer dan in je 1e dat heb ik zelf ook gemerkt samen sta je sterker met alles

veel sterkte 

groetjes:

IkAntwoordGraag

Reputatie 2
Badge

Beste Marit,

 

Wat '’Ikantwoordgraag'’ hierboven zegt klopt inderdaad.  Je zou naar het politiebureau gaan en alles helemaal uitleggen. Ook zou je dit kunnen vertellen aan je mentor en andere vertrouwings personen want dit is natuurlijk niet normaal..

Veel succes en vooral niet bang zijn want ligt niet aan jou.

 

groetjes van iemand

Ik snap dat je het eng vind om te vertellen maar je moet het toch doen want dit kan echt niet. En jij hoeft niet bang te zijn want jij hebt niets fout gedaan, je vader wel. Sterkte 

Reputatie 2
Badge +3

Dag @Marit.je0 

Sorry voor wat er is gebeurt!

Ik zou iemand die je vertrouwd alles vertellen en naar de politie gaan want dit kan niet!!

Dit is zeer strafbaar!!!

Ga zeker naar de politie en vertel het dus tegen je ‘vertrouwens persoon’

 

Sterkte!!!

 

Groetjes,

Anonympie

Badge

Oh wat een erg verhaal, ik ben er helemaal stil van.

Als ik jou was zou ik het aan de politie, (je moeder), en je mentor vertellen want dit is echt strafbaar.

Vergeet niet dat het niet aan jou ligt.

Het ligt aan je vader.

Groetjes van iemand die helemaal stil is van dit verhaal

Badge

Heyy

wat erggg ik ben er echt helemaal stil van.

Het kan echt niet wat je vader heeft gedaan ik zou het bespreken met iemand die je goed vertrouwt en ik zou naar de politie gaan want dit is echt strafbaar!

ik wens je echt heeel veel sterkte en succes hiermee.

liefs van mij

Reputatie 6
Badge +4

Hai Maritje.0,

 

Aanvullend op bovenstaande adviezen willen je ook nog erop wijzen dat je altijd De Kindertelefoon kunt bellen om je verhaal kwijt te kunnen en te bespreken wat je zou kunnen doen. Ook zou je met Veilig Thuis kunnen bellen: 0800-2000. Veilig Thuis is op dit nummer dag en nacht bereikbaar. Veel sterkte!
 

Groetjes,  Britta van de Kindertelefoon

OMG marit heftig!! Mijn tips:

1. GA EERST  NAAR DE POLITIE

zij gaan je helpen sowieso! Als je niet dicht bij een politie bureau woont, en het nog een keer gebeurt, kun je het beste 112 bellen. Want dit hoort niet.

2. PROBEER WEER VROLIJK TE WORDEN

eet chocola, kijk een film

3.  ALS DE POLITIE IETS HEEFT GEDAAN, GA NAAR JE VRIENDJE

Vertel hem alles en gwn lekker huilen bij hem. ( dit klinkt raar, maar het helpt)

4.  PRAAT EROVER

bv. Met een Psycholoog.  het helpt echt

 

Veel success en hou vol!❤

 

Groetjes Lieke

 

Gr 

Reputatie 1
Badge

Omg Marit!

Ik ben hier helemaal stil van, zoals iedereen al zegt, ga naar een vertrouwens persoon en bel de politie, durf je de politie niet alleen te bellen? Doe dat dan met je vertrouwens persoon!

Weet je moeder hiervan? wat vind ze ervan?

 

Weet als er iets is of als je iets kwijt moet, dan zijn wij hier allemaal om je te helpen! <3

 

Groetjes, mij

Badge

Hoi @Marit.je0 ,

ik zie dat het inmiddels een jaar geleden is. hoe heb je dit opgelost? heb je het tegen iemand gezegd?

 

Reputatie 2
Badge +2

Hallo iedereen ik probeer het zo goed mogelijk te vertellen sorry als het me niet goed lukt om het te vertellen,

 

Vanmorgen was ik gewoon met mijn vriendje aan het bellen en mijn vader wist niet dat ik een vriendje had.

Hij kwam in mijn kamer en zag mij aan het video bellen met mijn vriendje, hij vroeg met wie ben je aan het bellen? Ik antwoorde met een vriend uit mijn klas.

Hij vroeg of we een relatie ofzo hadden (als op een toon van dat die me plaagt) ik kon niet voor hem liegen, want het is mijn vader ik vertrouwde hem dus ik zei ja hij is mijn vriendje. Hij pakte mijn telefoon hing op en trok mij bij mijn haar van mijn stoel af.

Hij schreeuwde in mijn oor DUS JIJ HEBT EEN VRIENDJE!!!?  En toen sloeg hij me en hield hij zijn hand strak tegen mijn mond aan en zei iets wat ik niet kon verstaan, want hij sloeg zo hard dat ik niet alleen een beetje duizelig werd maar ook een dof piepend geluid hoorde in mijn ooren.

Hij duwde me op mijn bed trok mijn broek en onderbroek naar beneden. Ik verzete mij maar ik kon niks hij hield mij tegen. Hij zei Als je dit aan iemand verteld gaat je zusje er ook aan. (Waarscheinlijk dat zij ook word verkracht) maar dat wou ik niet dus ik werkte maar mee want anders gebeurde er niet aalleen wat vreselijks bij mij maar ook bij mijn zusje van 7!

Hij halde zijn "slurf" tevoorschijn en begon zo in mij te "schomelen"... ik voel nogsteeds de pijn.. ik zij stop en zo maar hij luisterde niet en sloeg me als ik iets zei. Hij trok mijn shirtje kapot en begon in mijn borstjes een beetje te knijpen.

Toen hij klaarkwam in mij deed hij zijn slurf in mijn mond op dat moment wou ik het er gewoon afbijten, maar dat kon ik niet en vooral niet als er wat gebeurd straks met mijn zusje door mij omdat ik niet luister. ik moest sabbelen zuigen meewerken en stil zijn.. 

Na dat hij klaar was liep hij mijn kamer uit en zei dat ik het aan niemand door mag vertellen want anders gebeurt er wat met mijn zusje! Ik dee alles weer aan pakte een nieuwe shirt en huilde in mijn kussen.

Een minuutje of 2 kwam hij terug met een banaan en hij zei dat ik hem daar tussen in mijn benen moest stoppen op en neer dippen en op eten. 

Hij liep weg en bleef weg nadat ik de smerigste banaan die ik ooit heb gegeten op had gegeten.

Ik durf niet naar de politie te gaan

Mijn zusje is te klein die snapt er niks van dus daar kan ik ook niet mee over praten 

En mijn vriendje durf ik het niet te vertellen wat er is gebeurd. Ik heb de neiging om te springen van een flat.

Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen als iets niet duidelijk is je kan het me vragen.

 

Groetjes marit😔,

 

 

Ik weet dat ik 3 jaar te laat bent maar ik kan me voorstellen dat je hiernogsteeds mee zit, en im wilzeggen dat als er íémmand van een flat moet springen, dat jou vader dat is. maar zeker niet jij. Laat wat hij je heeft aangedaan je leven (of dood) niet bepalen. 

 

Ik hoop dat je in het heden hulp hebt gekregen

Reageer