ik was aan het slapen en ineens voelde ik iets, iets hards en ik voelde mijn billen nat worden. toen ik keek, stond mijn opa daar, helemaal naakt en zichzelf aan het aftrekken naast mijn bed terwijl hij zijn piemel in mijn kont probeerde te stoppen. ik zei dat hij moest stoppen en toen zei hij: '’dit is ons geheimpje jongen'’ en toen pakte hij me vast en begon hij me te neuken en hij liet me hem pijpen, ik wilde dit helemaal niet. en nu durf ik niks tegen iemand te zeggen hierover. wat moet ik doen? en is het raar dat ik het stiekem ook een beetje fijn vond?
Hi,
Wat naar dat dit is gebeurd.
Het is absoluut niet jou schuld, jou opa mocht dit echt niet doen.
Ik snap dat het heeeeeel eng is om dit tegen iemand te zeggen, maar toch is het heel belangrijk dat iemand het weet.
Misschien niet tegen je ouders of vrienden, maar er zijn genoeg mensen bij wie je terecht kan.
Bijvoorbeeld iemand van de kindertelefoon, een vertrouwenspersoon op school of sport of bij je juf of meester (of docent) op school.
Dit kan je ook doormiddel van een brief doen als praten te moeilijk is en dan vraag je in de brief of die hem daarna versnipperen.
Het is zeker niet gek of raar dat je het een beetje fijn vond, want die plek is daar gevoelig voor.
Jouw opa mag dit niet bij jou doen en dat is zijn fout.
Om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd is het misschien een idee om een tijdje niet meer bij je opa te logeren.
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat en dat dit niet jouw schuld is! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Je zou ook met veilig thuis of fier kunnen praten, zij kunnen jij ook helpen!
Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Hoi
Het klinkt heel heftig! Zoals
Heel veel sterkte
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.