verkracht door onbekende man

  • 18 July 2023
  • 6 reacties
  • 1695 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy iedereen,

ik was dus laatst in een parkje op een bankje aan het zitten.

het was avond en er liep niemand meer…

toen het eenmaal donker was kwam er een man op me af.

en die nam me toen mee in een busje…

me handen en voeten zaten vast met tairaps en me mond zat ducktape overheen.

hij nam me dus mee naar een bos.

en toen dong hij me eerst mijn schoenen uit te doen. daarna waren me sokken aan de beurt. toen me shirt en me broek. en hij deed zelf me bh en onderbroek uit. toen deed hij zelf ze kleding uit en begon zich af te trekken.  en ik moest hem helpen..

toen hij stijf was, moest ik hem pijpen….. en toen hing hij me op in een boom soortvan waarbij me benen uitelkaar zaten. en hij er makkelijk tussen kon. eerst ging hij me vingeren en daarna stak hij zijn ding in me vagina, zonder condoom. en ik was niet ongesteld dus nu hoop ik dat ik niet zwanger ben geraakt. nu dacht ik dat het ergste geweest was… maar toen kwamen er ik denk vrienden van hem ofzo en (…). toen het klaar was werd ik weer het busje mee ingenomen en daar is het verder gegaan zoals de binnen kant kapot maken van me vagina enzo…. uiteindelijk na 4 uur waren ze klaar en hadden ze me weer terug gebracht. 

dit is nog tegen niemand vertelt.

wat moet ik doen….?!

 

xx anoniem_meisje_13jaar xx

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen choquerende of triggerende content


6 reacties

Badge

Aangifte

 

Reputatie 1
Badge

Aangifte hoe die mannen eruit zagen en miss kenteken als je nog weet

Reputatie 7
Badge +9

aangeven! en tegen je ouders vertellen. dat kan heel lastig zijn maar dat is heel belangrijk. ik zou ook een zwagerschapstest doen voor de zekerheid. je ouders zullen niet boos worden dat kan ik je wel verzekeren. als je het spannend vind om het te zeggen dan vraag je aan je ouders of ze een zwangerschapstest willen kopen of je koopt er zelf 1 bij de apotheek als je ze daar kan krijgen en dan vragen ze daar waarschijnlijk of je niet te jong bent en dan kan je het verhaal vertellen. waarschijnlijk willen ze dan dat je je ouders belt en dan kan je vragen of diegene achter de balie het kan zeggen als je het zelf niet kan.

ik hoop dat je niet zwanger bent want van zoiets wil je geen kind denk ik. en als je zwanger bent wat denk je dan dat je gaat doen? een abortus plegen of zeggen dat het een broertje of zusje wordt?

en misschien als je het nog weet. kan je hier een omschrijving van die mannen plaatsen? dat is niet voor de nieuwsgierigheid maar meer van misschien herkent iemand ze hier uit jouw omschrijving. en als we weten hoe ze eruit zien dan zijn wij ook veiliger. dat laatste lost denk ik niks op voor jouw maar ik denk dat jij niet wilt dat er nog iemand is die dit overkomt. en als we weten hoe ze eruit zien dan kunnen we helpen om ze te pakken. en daarmee bedoel ik aangeven van achter een boom tenzij je dus een mega goeie vechter bent en ze allemaal in 1 klap KO mept.

 

ik wens je veel suc6 meid ik kan er een beetje laat mee zijn voor als je al vakantie hebt of al op school ben. maar als geen van beiden het geval is zou ik vragen of ik thuis zou blijven als ik jouw was

Reputatie 4
Badge +1

Heel naar dat dit is gebeurd! En wat goed dat je het verteld! Ik zou idd aangifte doen en het zeggen tegen je ouders en/of mensen die je vertrouwd

 

xx

Reputatie 4
Badge +1

(…)

en misschien als je het nog weet. kan je hier een omschrijving van die mannen plaatsen? dat is niet voor de nieuwsgierigheid maar meer van misschien herkent iemand ze hier uit jouw omschrijving. en als we weten hoe ze eruit zien dan zijn wij ook veiliger. dat laatste lost denk ik niks op voor jouw maar ik denk dat jij niet wilt dat er nog iemand is die dit overkomt. en als we weten hoe ze eruit zien dan kunnen we helpen om ze te pakken. en daarmee bedoel ik aangeven van achter een boom tenzij je dus een mega goeie vechter bent en ze allemaal in 1 klap KO mept.

 


Over dat KO meppen, was al mijn hele leven mijn plan voor als ik word ontvoerd ofzo hahah. Maar ik denk dat het oprecht zou kunnen werken alleen moet je idd wel echt zo’n boxer zijn ofzo

Reputatie 7
Badge +3

Hoi,

 

Mogelijk lees je dit topic nog. We zien dat je iets heel naars hebt meegemaakt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Luuk

De Kindertelefoon

Reageer