wat moet ik doen ik ben verkracht door me zus haar vriendje wat moet ik doen ik ben 12 toen was ik 9 ik wil dat me ouders het weet maar dat kan niet door hun word ik ook verkracht
Hoi Dushi ,
Wat erg voor je. Het gebeurt wel vaak bij je hé? Je gymleraar, Je ouders, het vriendje van je zus. Dat is me wat. Hoe ga je daar mee om? Wat vind je van je ouders? Misschien moet je gaan praten met de kindertelefoon. Of met de politie want verkrachting is strafbaar.
tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit
Je bent zoals
veel sterkte
dankjewel allenmaal voor de tips
daar ga ik iets mee doen
Ik zou als ik jou was Naar de buuren gaan vragen voor een telefoon (stel je hebt geen telefoon)
En dan vragen als je binnen mag komen en de telefoon mag lenen om de politie te bellen je verteld het hele verhaal aan hun en belt de Politie
Stel je hebt wel een telefoon dan zou ik aan mijn ouders vertelen dat ik met war vrienden ga afspreken maar dan eigenlijk stiekem naar een parkje of steegje gaan en dan daar de Politie bellen!
Ik hoop echt dat alles goed met je gaat Ik hoop dat je niet meer woord verkracht dit kan een hele grote trauma op leveren....
Ik zou naar de politie gaan als ik jouw was
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.