verkracht door mijn vriendje?

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 1334 Bekeken

Badge

heey ik wou ff iets delen,

 

ik ben zelf 13 jaar en heb een vriendje van 15. we hadden het de eerste 3 maanden heel leuk. tot dat hij foto’s van mij vroeg ik vertrouwde hem wel dus ik stuurde er 1. een paar dagen later vroeg die om nog een foto en ik zei nee, hij werd boos en zei dat hij de andere foto zou doorsturen naar zijn vrienden, als ik geen foto stuurde. dus ik stuurde nog een foto. ongeveer 2 weken later spraken we weer af en begon hij vreemd te doen, hij wou seks met mij. maar ik wou dat niet. hij begon aan me te zitten, en ik probeerde hem weg te duwen. het lukte mij niet. hij ging met zijn hand onder mijn shirt en in mijn rokje. hij begon mij te vingeren, en hij dwong mij om hem te pijpen. daarna heeft hij me verkracht. ik durfde niks meer want ik dacht hij snapte het wel de eerste keer dat ik nee zei, hij heeft het niet veilig gedaan, en ik ben heel bang dat ik een soa heb/zwanger ben ik wil graag een test halen maar mijn pinpas is afgepakt (door andere redenen) en heb geen los geld. ik wou het aan een vriendin vragen maar durf het niet.

help!!!


3 reacties

Hi lieverd,

Wat ontzettend heftig om te horen dat je dit mee moest maken. Als ik je mijn advies mag geven zou ik hoe dan ook een persoon uit jouw omgeving (vriendin, docent, ouder, etc.) in vertrouwen te nemen om er even over te praten, desnoods laat je dit berichtje aan hen zien zodat ze weten wat er met jou is gebeurd. Aan hen kun je eventueel vragen of ze een zwangerschapstest kunnen halen. Wat ook mogelijk is, is dat je contact opneemt met https://centrumseksueelgeweld.nl/ , ik denk namelijk dat deze organisatie jouw zeker kunnen helpen met jouw ervaring. 

 

Hopelijk gaat het een beetje oké met je!! Ik stuur je heel veel liefde!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @geennaam08 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kun je zoals @Junia.r2581 zegt contact opnemen met  www.centrumseksueelgeweld.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Badge

Hey meis heel vervelend voor je ik hoop dat je je snel beter voelt ik zou het tegen een persoon vertellen moeder/vader of een vriendin dan kunnen hun je meschien helpen 

 

Veel beterschap ❤

Reageer