Skip to main content
Vraag

Verkracht door LO leerkracht

• May 9, 2025
  • 4 reacties
  • 1580 Bekeken

Hoi liefste mensen

Ik heb elke donderdag LO op school. Dit is meestal heel leuk, maar gisteren was het een beetje anders dan normaal. We zaten met de speren te gooien, heel leuk maar op het einde van de les niet meer. Namelijk toen we de speren in de kantoor moesten doen bleven ik en mij LO leerkracht 1 op 1. Hij trekt ineens mijn broek af en stopt de speer met de scherpe kant in mij kont. Dit vond ik eigenlijk niet zo plezant dus ik begon te roepen. Ineens stopt hij zijn hele hand in mij mond en kon ik niks meer doen. Dit vond hij precies heel leuk want deze sessie duurde de hele 10 minuten. Na dat het klaar was knipoogde hij naar mij en zei “Volgende meer” 

Nou dit moest er effe uit.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 10, 2025

Ik hoop bijna dat dit niet echt gebeurt is. Dit is wel een stapje erger dan alleen verkrachting! Het is super gevaarlijk om zomaar iets anaal naar binnen te doen, zeker als het scherp is. Hij had je hier heel erg mee kunnen verwonden.

Doe aub aangifte!! Deze man mag niet vrij blijven.

Sterkte en praat er ook met je ouders over en eventueel met de kindertelefoon!

Liefs

Kim

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 10, 2025

Dus hij duwt de punt van een speer bij je naar binnen?  Dat je dat overleefd hebt.

Wij doen trouwens nooit aan speerwerpen op school.  

• May 10, 2025

Goed verhaal. Lekker kort ook. Zoals ​@Diana al zegt mag je blij zijn dat je het hebt overleefd. 

Fijn dat je het hier kwijt kon. Al wat opgelucht?

• May 10, 2025

Ja dat is weer een zeer geloofwaardig eigenhandig verzonnen verhaal vrees ik. Mooi dat “het eruit is”.