verkracht door klasgenoot

  • 20 December 2023
  • 7 reacties
  • 1853 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey,

ik ben paar maanden geleden verkracht door m’n klasgenoot. Het begon op school dat hij zij dat ik er goed uit zag vandaag. Ik vatte dat op als een compliment en zei dankjewel. Toen de laatste les voorbij was fietste ik richting huis. Hij woont bij mijn dorp in de buurt dus fietste hij een stukje mee. Toen raakten we met elkaar in botsing met de fiets dacht dat het perongeluk was bleek later express. Ik viel van m’n fiets af maar hij stond nog. Hij gaf mij z’n hand om omhoog te helpen. Aardig bleek mij, maar was niet zo. Hij trok mij mee de bosjes in en deed m’n kleren uit. En zei tegen mij je ziet er nog beter uit naakt dan met kleren. Toen begon hij mij te vingeren. Hij deed toen ook z’n kleren uit en daarna heeft hij mij verkracht. Ik heb hier echt trauma’s aan en heb het nog aan niemand vertelt. Weet iemand wat ik moet doen? (Deze jongen zit bij mij in de klas en zei dat als ik het tegen iemand zei dat hij het opnieuw zou doen) ik ben echt bang!!

 

Deel tekst is aangepast vanwege forumregel 6:  (choquerende) details die afleiden van de vraag


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi,  je kunt de Kindertelefoon bellen voor advies! 0800 0432. En  je mag ook vrijblijvend de politie bellen op hun 'gewone' nummer 0900 8844.  En je kunt ook hier kijken (en bellen) https://centrumseksueelgeweld.nl/seksueel-misbruik/

En bedenk: jij mag altijd bellen en advies vragen, en je hoeft je niet te laten afschrikken door dreigementen van die vent! Hij hoort straf te krijgen en jij hulp, en hij zal jou niks doen als jij nu hulp vraagt. Want dat weet hij niet. En echt, deze nummers kun je rustig bellen.  De mensen daar zijn er voor jou en er gebeurt niets engs als je hun vraagt! Ik wens je veel sterkte en hopelijk lukt het je om de stap te zetten en hulp te vragen! Succes, en veel sterkte nogmaals. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 3
Badge +3

Vertel een aantal mensen de politie en je ouders want dat is strafbaar en hij kan je niet opnieuw verkrachten als hij achter de tralies zit 

Reputatie 7
Badge +7

Dit is gewoon illegaal. Ik zou mijn ouders vertellen en daarna overleggen of we de politie moeten bellen en/of veilig thuis. Daarna zou ik de Kindertelefoon bellen om je verhaal kwijt te kunnen.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge

Dank voor jullie reacties, had paar dagen na dat het gebeurd was al aangifte gedaan bij de politie. Deze hebben dit niet echt opgepakt want later nooit weer wat over gehoord. Vergeten te vertellen sorry 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, niet dat ik je wil pushen, maar dat ze daar niets mee doen is niet echt goed van ze natuurlijk. Misschien kun je ze nog eens bellen of anders leg je dit eens voor aan een vertrouwenspersoon of je mentor op school.  Je hoeft dit niet alleen te doen en te verwerken, het is veel beter als je wat hulp en steun krijgt. 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Naima,

Erg dat je dit hebt moeten meemaken! Ik zou het echt tegen je ouders zeggen en je mentor, en je kunt altijd tussen 11-21 uur bellen of chatten met de kindertelefoon!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Is er nog iets gebeurt @Naima ?

 

Reageer