Vraag

Verkracht door gymleraar. Was het mijn schuld?

  • 22 December 2022
  • 9 reacties
  • 4221 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, 

Ik zit ergens mee.  Dit is wel een lang verhaal sorry

Toen ik naar de 2de ging kregen we een nieuwe gym leraar en toen ik hem zag zag ik dat hij echt knap was en ik wouw altijd al iets laten merken maar was te bang. Nu een paar manden later, had ik een week geleden met heb geflirt het leek alsof hij het niet gemerkt had, maar aan het eind van de les ging iedereen omkleden maar vroeg hij mij of ik effe kon helpen met opruimen ik zei ja.
Toen we de dikke mat moesten opruimen hadden we samen de kar met de mat erop in de materialen hok gezet toen hij zei dat hij goed stond lieten we los en kwam die naar mij toe achter de mat. En zei die: "Zat jij daarstraks nou met mij te flirten?" Ik zei dat het maar een grapje was maar toen kwam die steeds dichterbij en begon hij mijn gezicht aan te raken en mijn heupen en ging die langzaam naar m'n vagina en borsten maar toen rende ik naar de kleedkamer maar toen rende die achter me aan. Hij duwde me de douches in en klede me uit hij ging op me liggen en hij verkrachte mij. Toen die klaar was stampte die in m'n buik raapte me op en duwde die me tegen de muur aan bij m'n keel en zei dat als ik niet stil zou zijn dat hij mij en m'n vrienden en familie de video's en foto's stuurde als ik iets zal zeggen en sloeg me in m'n buik. Ik kleedde me aan en ging naar de volgende les maar is het nu mijn fout want ik heb met hem geflirt dan kan ik toch niet zomaar nee zeggen dus is het nu mijn schuld?


9 reacties

Hoi @Lexiiii heyyy ,

Je moet zeker wel nee zeggen.

Dat hij dit met je heeft gedaan is werkelijk schandalig en het is dan gewoon een engerd.Dit is strafbaar, en ik acht de kans groot dat hij ontslagen word als dit bekend word.

Ik zou het (anoniem) aan de politie melden.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Lexiiii heyyy 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes,

Puck, De Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge +1

ik zou naar de politie gaan dat is strafbaar wat hij deed daar kan hij in de gevangenis komen voor seksuele misbruik op minderjarige ik zou naar de politie gaan succes 

Badge

Ik vind dat heel erg voor je en je had idd niet met hem moeten flirten maar zijn reactie ging echt veel te ver maar het is zeker nie jou schuld

 

Groetjes iemand die medelijden heeft

😘

Reputatie 4
Badge +1

Hallo Lexi,

Ik zou gelijk gewoon aangifte doen bij de politie en het niet laten gaan, want dit soort dingen mogen mensen zoals hij niet mee wegkomen en ik denk dat het voor jou ook oplucht als je er met meerdere vertrouwde personen over praat.

Hopelijk heeft dit in ieder geval een klein beetje geholpen en ik hoop dat je sterk kan blijven.

Reputatie 1
Badge

Hoi, Je moet het hoe dan ook delen met je ouders en de waarheid vertellen anders aangifte doen of naar een andere school.

Reputatie 2
Badge +1

Altijd aangifte doen. Zeker als je dna materiaal bij je draagt (zaad of huid onder je nagels). En vertel het je ouders

Reputatie 3
Badge +4

Kijk je hebt met hem geflirt ik ben een jongen dus begrijp dit niet maar goed. 
door uiteindelijk weg te rennen van de mat heb je indirect aan gegeven dat je het niet wil. Na dat hij je achterna is gegaan, en je dus veerkracht heeft is zijn schuld wand jij bent er bij weg gegaan. Uiteindelijk heeft hij jouw ook geslagen in je buik ( is mishandeling ) en heeft gezecht dat je niks mocht zeggen anders dat hij wat zal doordelen ( dus is een dreigement en waarom zou hij het doordelen heeft hij aleen zicht zal mee ) ik zal het gewoon met iemand over hebben of naar de politie gaan. Desnoods anoniem. 

Verkrachting is nooit jouw schuld. Doe aangifte.

Reageer