Skip to main content

hoi ik ben J, ik ben verkracht door me gymleeraar ik vind het eng om naar gym te gaan

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Heyy!

wat erg voor je!! Ik snap wel dat je niet naar gym durft. Ik zou naar een vriendin of je mentor/meester/juf/docent gaan.  Veel succes!


Heel erg om te horen.

Ik zou met je ouders en de directeur praten. Het is belangrijk dat je er iets van zegt anders doet hij het mischien ook bij andere. Als je naar je ouders gaat (of een ander vertrouwens persoon) dan kunnen jullie met de directeur praten, dan word die man ontslagen.


Ik zou er ook mee naar de politie gaan


Heyy, aaahw wat naar en gemeen. Echt niet goed wat die man heeft gedaan. Volg je de adviezen op die je krijgt hier? 🙂 Het is goed om er over te praten en hulp te krijgen. Ik wens je heel veel sterkte!! En je kunt altijd hier op het forum over je gevoelens schrijven! 

Liefs Tover xxx


allenmaan echt bedankt dat jullie me steunen


lief allenmaal ik bedankt  jullie echt heel erg bedankt voor alle tips en meedenlijden echt bedankt 


Nog veel sterkte en dat hij mag rotten in hel


Nog veel sterkte en dat hij mag rotten in hel

tx 

 


Heyy,

Ahh wat naar dit! Wat die man heeft gedaan is echt niet oké. Ik zou zeker de adviezen die hier zijn verteld opvolgen! En je kan ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ als dat je fijn lijkt!

Sterkte!! Liefs van mij <3


Ik zou naar de Directeur en Ouders gaan.. en samen met mijn ouders de Politie op hem Bellen.. zodat hij woord opgepakt want dit is erg heel erg.. Altijd bij dit sort dingen met ouders praten en Met dit..  de Politie bellen Altijd!


Meid meld dit bij je school of ga naar de politie. Hij mag hier niet zomaar mee weg komen. Straks gebeurd dit vaker. Echt ga met een volwassen iemand praten hierover. Hij moet van school gestuurd worden en het liefst veroordeeld moeten worden door de politie 


Reageer