Vraag

verkracht clb

  • 30 March 2024
  • 16 reacties
  • 1080 Bekeken

Badge

Ik (ben een jongen)moest vorig week met de klas op clb controle iedereen kent het  ik was eerst dus was heel zenuwachtig  kwam binnen het was een vrouw btw en begin zo paar vragen en toen zij ze ja achter de muur kleed je maar uit tot in onderbroek dus ik dee dat toen ik klaar was kwam ze naar mij en begon over mijn piemel te strelen vond het eerst raar na dat moest ik me op zo een zetel leggen  moest men benen open doen en ze trok toen men onderbroek kapot en begon me te pijpen ik wilde we weg duwen ma ze lag op mij en toen begon ze met mij te neuken hele tijd en na 20 min  moest ze mij aankleden 


16 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Wow lijkt me wel heftig dit!

heb je niet een vriend/vriendin aan wie je dit kan vertellen of heb je het al aan iemand vertelt? 
het hoort natuurlijk niet maar als jij het echt absoluut niet wou is het wel echt verkrachting!! 
Ik zou het tenminste aan iemand vertellen en dan kan je als je wil aangifte doen !!

Badge

Wat is clb

Reputatie 6
Badge +3

Leuke fantasie

doen we niks mee

Reputatie 4
Badge +3

… en toen werd je wakker met een natte pijama. Einde verhaal. 

Reputatie 6
Badge +4

🤔

Reputatie 2
Badge

Wowww dat is echt heftig, wat naar dat jij dat hebt gehad! Heb je het al aan iemand vertelt? Als je dat nog niet hebt gedaan zou ik dat zeker weten doen, want dit is echt heel verkeerd en mag echt niet

maar gaat het een beetje met jou? Want ik zou echt heel erg geschrokken zijn

 

Badge

Wow lijkt me wel heftig dit!

heb je niet een vriend/vriendin aan wie je dit kan vertellen of heb je het al aan iemand vertelt? 
het hoort natuurlijk niet maar als jij het echt absoluut niet wou is het wel echt verkrachting!! 
Ik zou het tenminste aan iemand vertellen en dan kan je als je wil aangifte doen !!

Ik wilde het niet en ben bang voor tegen men ouders te zeggen 

Badge

Gewoon bij de zorgcoordinator zeggen Als de paasvakantie voor bij is Of in  smartschool bij de klastitularis melde Het ga over verkrachten

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Heftige ervaring zeg! Knap van je dat je dit hier met ons deelt!

Ik snap dat je het eng vindt om het tegen je ouders te zeggen, maar dat is denk ik toch echt het beste wat je kan doen. Je ouders kunnen je verder helpen en ondersteunen hierin en ik weet zeker dat ze echt wel goed gaan reageren hoor! En idd wat @Chocomel123 ook zegt je ouders kunnen je dan ook helpen om aangifte te doen want vrouw die de controle deed is harstikke strafbaar bezig geweest! Je kan het ook altijd met je docent bespreken als je dat liever hebt, maar probeer asjeblieft met iemand te praten erover. 

Je kan ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/ voor tips en hulp of je kan een keer bellen of chatten met iemand van de kindertelefoon.

Sterkte en liefs van mij <3

Badge

Leuke fantasie

doen we niks mee

doe normaal man, als jou dit zou overkomen was het niet veel beter geweest als je een jongen was

Reputatie 6
Badge +3

@Kuiken82indehouse  er zijn tientallen topics met dit soort dingen zoals “ah mijn moeder kwam binnen en ik mocht seks met haar lekkere kutje hebben!!!” en ze zijn altijd nep. Gewoon tiener jongetjes die heel erg geilen op vrouwen. Als het echt is, mijn excuses, maar meestal in dit soort topics is het gewoon hartstikke nep . 

 

 

Badge

@Kuiken82indehouse  er zijn tientallen topics met dit soort dingen zoals “ah mijn moeder kwam binnen en ik mocht seks met haar lekkere kutje hebben!!!” en ze zijn altijd nep. Gewoon tiener jongetjes die heel erg geilen op vrouwen. Als het echt is, mijn excuses, maar meestal in dit soort topics is het gewoon hartstikke nep . 

 

 

 Deze is echt  en heb er problemen mee om te zeggen 

Reputatie 6
Badge +3

@Ikkke  dan spijt het me heel erg, alleen vaak word er misbruik gemaakt van het forum voor rare fantasieën. Vandaar. 
 

voel je je al iets beter? want het is te begrijpen dat je heel geschockeerd bent na wat er is gebeurd

Badge

@Ikkke  dan spijt het me heel erg, alleen vaak word er misbruik gemaakt van het forum voor rare fantasieën. Vandaar. 
 

voel je je al iets beter? want het is te begrijpen dat je heel geschockeerd bent na wat er is gebeurd

Al beetje beter  maar heb nog pijn en voel me slecht 

Reputatie 6
Badge +3

Gelukkig gaat het wel weer een beetje beter, het is helemaal oké om je slecht te voelen over zo iets, en heel begrijpelijk. het is ook niet jouw schuld dat het is gebeurd
 

Kunnen we iets voor je betekenen? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ikkke 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Mariska (De Kindertelefoon) 

Reageer