verkracht

  • 25 July 2023
  • 7 reacties
  • 2764 Bekeken

Hoi allemaal,

ik ben een hetro jongen van 15 toen dit gebeurde was ik 14. En ik wil graag mijn verhaal kwijt.

Een paar maanden geleden ben ik verkracht door een jongen van 17. Ik praatte met hem op snap en hij deed altijd al raar en zei dat hij me lekker vond en wel eens in het echt wou zien ( hij is homo). Ik vond het niet fijn om met een vreemde af te spreken dus zei dat ik dit niet wilde. Hij werd boos en zei wacht maar ik vind je wel. Hij wist op welke school ik zat dus ik werd toen best wel bang maar na 2 weken was er nog niks gebeurd dus ik dacht dat er niks meer zou gebeuren. Maar na 3 weken stond hij ineens voor mijn school pakte me vast en zei als je niet mee werk zit deze door je kop en hij had een klein mes vast. Ik durfde niks te zeggen en ging met hem mee. Hij nam me mee naar zijn huis.

Ik moest al mijn kleren uit doen en op zijn bed gaan liggen. Ik zei dat ik dit niet wilde en toen sneed hij met het mes mijn shirt en broek open waardoor ik dus nog alleen in mijn onderbroek stond en hij zei bij de volgende nee zit dit mes ergens anders. Op dat moment was ik zo bang dat ik besloot om alles te doen wat hij zei. Hij pakte wat touw uit zijn nachtkastje en bond me vast aan zijn bed en zei vanaf nu ben je mijn slaaf en doe je wat ik zeg. Ik was bang en begon te huilen. Hij zei stel je niet zo aan en deed mijn onderbroek uit. Omdat ik nu naakt op zijn bed lag kreeg ik wel een stijve dus hij zei zie je wel dat je het lekker vind vieze slet.
Ik zei niks en besloot af te wachten wat mij zou gebeuren. Hij gaf me een glas met drinken maar ik wou het niet op drinken want ik was bang dat er iets in zat wat niet goed was en dat was ook zo want hij heeft het drinken in mijn mond gegoten en vanaf toen werd ik heel licht in mijn hoofd. Ik was nog wel bij bewust zijn maar voelde niks meer en kon niks bewegen en zag heel erg wazig. Ik zag nog dat hij zijn pik naar mijn mond toe bracht en hem er in stopte en vanaf toen raakte ik wel buiten bewust zijn dus ik weet niet wat er in die tijd gebeurd is. Toen ik weer bij kwam zat ik vastgebonden in een honden kooi. De jongen stond voor me en zei kijk eens wie er weer wakker is en hij was aan het filmen. Hij heeft ook heel de tijd dat ik buiten bewust zijn was gefilmd dus ik hem gezien hoe hij mijn mond neukt en verschillende dildo’s in mijn kont steekt terwijl ik buiten bewust zijn was. Hij zei dat het nu tijd was voor het echte werk en haalde me uit de kooi. Toen ik bewoog merkte ik pas dat er ook nog een dildo in mijn kont zat. Ik werd weer vastgemaakt aan het bed en hij zei nu gaan we die dildo eens vervangen voor een stukje echt vlees. Ik begon te schreeuwen dat ik dit niet wilde maar hij duwde zijn pik helemaal in mij ik begon weer te huilen van de pijn. Hij neukte me nu zonder condoom of glijmiddel en het deed super veel pijn. Hij maakte van alles foto’s en filmpjes. Ik zei dat ik wou weten hoe laat het was want als ik voor 6 uur niet thuis zou zijn dan zouden mijn ouders bezorgd raken en dan zouden ze me vanzelf vinden want ze kunnen zien waar mijn iPhone is en die was niet uitgezet. Hij zei dat het half 5 was en dat ik om half 6 naar huis mocht als ik beloofde de volgende ochtend na school naar hem te komen. Ik zei natuurlijk dat ik dit zou doen maar het eerste wat ik zou gaan doen als ik weg kon is naar de politie gaan. 
maar toen gebeurde er iets. De deur ging open en er kwam een meisje van ongeveer mijn leeftijd geblinddoekt en vastgebonden binnen met een andere jongen. De jongen zei ik heb een vriendinnetje gevonden voor onze slet. Het meisje werd naast mij vastgebonden en de andere jongen ging weg.  De jongen die mij had ontvoerd was er nog steeds en zei eens even kijken wat dit meisje in huis heeft. Hij trok al haar kleren uit en inspecteerde haar ik kon ook mee kijken en ze zag er best goed uit en daar kreeg ik een stijve van. Hij zag dit en zei dus hier word je geil van. Ik zei ja en toen werd ik los gemaakt en moest ik haar mij laten pijpen. Ze pijpte me heel goed en ik kwam klaar in haar mond. Ze moest alles door slikken van de jongen. Toen moest ik haar neuken maar omdat ik klaar gekomen was had ik geen stijve meer ik kreeg een pilletje en mijn pik was binnen 2 minuten weer helemaal stijf. Toen moest ik haar dus neuken en dat voelde best goed.( was de eerste keer dat ik seks had). Na dat ik haar had geneukt mochten we allebei naar huis maar allebei onze kleren waren kapot gescheurd dus we kregen kleren van de jongen aan. Ik merkte gelukkig al snel dat er iets in de trui zat die ik aan kreeg en dacht dit is niet goed dus we hebben onze truien uitgedaan en ergens in een prullenbak gegooid zodat hij niet kon zien waar we waren. Toen zijn we naar het politie bureau gegaan en hebben we aangifte gedaan tegen de jongen. We wisten nog waar het huis was dus de jongen is opgepakt. Toen ik thuis was moest ik dit dus allemaal vertellen en dat was best zwaar. Ik heb nog steeds contact met dat meisje en we spreken nog wel eens af en hebben ook nog wel eens seks. We vinden het allebei heel erg raar wat er is gebeurd maar zijn wel blij dat we er een goede vriendschap aan over hebben gehouden. 

dit was mijn verhaal als jullie ook nog verhalen hebben of dingen die jullie graag kwijt willen vertel het dan hier onder ik lees het graag.


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Woow wat heftig man.... ik heb met je te doen. Je hebt een goede keuze gemaakt. Goed dat je naar de politie bent gestapt.

 

Heb je er verder nog wat over gehoort?

Reputatie 6

Hey @Anoniem013 , vreselijk dat dit is gebeurt,

hopelijk gaat het nu goed met jou, je familie en dat meisje, en hopelijk heb je er geen dagelijkse actieve herinnering aan over gehouden..

Gelukkig heb je er nu, met dat meisje dan, een goede vriendschap aan overgehouden. Ik hoop dat dat zo blijft, zodat jij en dat meisje in kwestie er samen over kunnen praten i.v.m. dat jullie met wat zitten.

Ik hoop écht voor je, als je dat zelf wilt, of nodig hebt, dat je de goede hulp geboden krijgt. 

Ik heb zelf 2 linkjes onderaan mijn reactie neergezet, daar kun je even gaan kijken i.v.m. dat dat nodig zou kunnen zijn, al zouden die herinnering aan deze gebeurtenis zich verder kunnen ontwikkelen in bepaalde gedachten die je dan wellicht zou kunnen krijgen. 

Hopelijk gaat de politie z.s.m. iets doen met de informatie die ze hebben gekregen van jou. Beter krijgt hij een ‘passende straf’.

Links

(Overige linkjes die je kunnen helpen)
Slachtofferhulp - https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/seksueel-misbruik-geweld/
Zelfmoordpreventie - https://www.113.nl/

Reputatie 7
Badge +4

Ohh nee wat erg voor je :( ik wil even laten weten dat ik het echt niet oké vind wat er is gebeurd en ik hoop dat je er overheen komt. Anders zal je miss trauma therapie kunnen doen als dat helpt xxx

Badge

dit is denk ik een van de ergste dingen die een mens kan overkomen. eerst een verkrachting en ook nog gefilmd worden! ik vind het heel knap dat je er zo over praat! ik had nog een vraag heb je nog last van de gedachte dat andere mensen misschien wel een filmpje hebben van jouw verkrachting? en ben je er als een keer mee in aanraking gekomen in de zin van dat jij het zelf hebt gezien?

Reputatie 2
Badge

Overigens super goed dat je dit verhaal kunt vertellen. Hoe gaat het nu met je?

Reputatie 7
Badge +6

Wow wat heftig! Ik ben het helemaal eens met wat hierboven staat. 

Weet je al of er iets met die filmpjes is gebeurd? Zijn ze gewist, heeft die jongen ze nog, of zijn ze zelfs gedeelt? 

Ik hoop dat alles goed komt! Supergoed dat je naar de politie bent gegaan trouwens! Dat is supereng!

Zorg dat je elke keer als je uit school komt iemand bij je hebt, een vriend of zelfs nog beter een leraar. Wees nooit alleen, dan kan het misgaan!

Dankjewel voor al jullie reacties! Dat doet me echt heel erg goed.

het gaat nu heel erg goed met mij ik heb gelukkig alle hulp gehad die nodig is en geniet weer van het leven. Ik wou mijn verhaal vooral ook delen zodat dit geen andere zou overkomen en dat ze weten tot wat sommige mensen tegenwoordig in staat zijn.

En voor degene die zich afvroegen of ik iets gehoord had van de politie. Ik heb uiteindelijk wel iets gehoord het heeft een paar maanden geduurd maar vijfde jongens hebben zich omdat ze minderjarig zijn zich moeten melden bij bureau halt en hebben een taakstraf gekregen. Ik vind het zelf maar een lage straf maar we doen het er maar mee.

En over de video’s ik heb zelf alle video’s gezien die er gemaakt zijn de jongen die mij verkracht heeft heeft me er een paar laten zien en de politie heeft me ook video’s laten zien omdat ik ze zelf graag wou inzien omdat ik wou weten wat er met me gebeurd is toen ik buiten bewust zijn was. Alle video’s zijn van de jongens hun telefoon gewist dus zijn als het goed is zo ver mogelijk verwijderd en er zullen vast wel video’s doorgestuurd zijn maar daar kan niemand helaas meer iets aan doen het is gewoon hopen dat het niet verder op internet verspreid word vertelde de politie.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn verhaal en voor jullie medeleven het gaat gelukkig heel goed met mij nu maar er zijn ook genoeg mensen die dit overkomt en waar het minder goed mee gaat. Ik hoop dat dit zo min mogelijk mensen overkomt en dat mensen die dit is overkomen ook naar de politie stappen want het lijkt heel erg eng maar je word heel goed ontvangen en alles gaat op het theepot hoe jij het wilt vertellen.

 

Reageer